Gå til innhold

Bremser??? E21 Alpina

Lars-Nord
 Share

Anbefalte innlegg

Litt vansklig og si, men det er samme type som er på de store e28 e34 og e32 Siden fram skiven er så stor tipper jeg på 1stempla 750i E32 Der går akkurat 15" felger på (det er 16"alpina du har der?). Hadde du hatt omkrets og tykkelse, skal det være en lett sak. Ser de tre siste nr. på den ene calipteren, har du resten?

Ps.

Hvordan er dette festet på e21, adapter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke målt dem når jeg var nedover i helgen. Men det kan jeg finne ut av. Det er 15 tommers felger på bildet. Har heller ikke de siste nummerne men skal se om jeg ikke kan få opp noen flere bilder.

Har ikke sett fjærbeina, men Jeremy sa det ikke var noen modifikasjoner. Bare en distansehylse, for å få dem rett på skiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noen bmw som har den typen bremseslange foran(banjobolt). Er det den calipteren som har det nr. som minner om bmw nr.?

Skulle nesten tro at det egentlig er en calipter for bak, da klossen er så liten, firkantet og ører som ikke går helt ut/avlang.

Chrysler voyager har den typen calipter foran(banjobolt). Men den jeg har her har støre klosser som går helt ut/avlang. Men vet at tidligere modeller har mindre.

Ser at noen alpinar og Alfa romeo 155 bruker ganske like klosser. Det vanlige er jo og brukke alfa gtv eller volvo. Så mulig det er en type nyere alfa calipter som noen har funnet som oppgradering til gtv. :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...