smez Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 ser etter bmw jakke til min kjære sønn. noen som vet et sted som de selger sånt? sett på ebay og der var det ingen ting int kun en brukt en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 GS har vel en del klær til barn? Mulig du finner noe der.. Mvh - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 nei var dårlige greier har titta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Kom faktisk over at Schmiedmann faktisk har en del "BMW -Clothing" Men har aldri eller vil nok aldri komme til å bestille noe derfra selv. http://www.schmiedmann.no/3_serie/E36/u ... _klaer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2013 tenkte på no alla dette jeg har 3 sånne selv og min kjære sønn på 4 har bestemt at han også må ha en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ring Tyrkia, så har du vel en i postkassa neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Ring Tyrkia, så har du vel en i postkassa neste uke har du et nr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Nei desverre er vel ikke akkurat topp kvalitet derifra heller...men står faktisk BMW og ikke BMV da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Nei desverre er vel ikke akkurat topp kvalitet derifra heller...men står faktisk BMW og ikke BMV da nei er ikke akkurat topp kvalitet på de men de funker greit. faktisk ganske varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå