MariusW Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Hei. Jeg ønsker å koble iPod til min bil og vet hvor jeg finner utstyret (dension, DICE osv) Men alle løsningene krever at spilleren støtter CD veksler. Siden jeg ikke har torx-sett lett tilgjengelig her så får jeg ikke spilleren ut umiddelbart men utålmodig som jeg er ønsker jeg å finne ut av et par ting i dag : Spilleren på bildet som er vedlagt, noen som vet om denne støtter CD veksler? Når jeg bruker compability-verktøyet til dension ( http://www.dension.com/compatibility ) Velger BMW - 5 serie - 1996-2000 så ser jeg ingen spillere som ligner på den jeg har. Den nærmeste er den som heter "business CD" men min heter "Business CD RDS" og har ikke "Mode" knappen som man kan se på alle spillere dension viser. Lurer på kanskje "audio"-knappen gjør det samme? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Kan legge til her at jeg ett år senere kjøpte en dension gateway bt lite og det angrer jeg ikke på! Superlett montering og knallgod lyd uten forstyrrelser. Så om noen vurderer dette: løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Hei, får du opp info på display når du bruker USB minnepenn eller når tlf ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Har ikke testet samtale eller musikk via minnepenn. Får ikke musikknavn i display via Bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå