Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Følger med! Svart PM også ;)

Takk for det :) Regner med at vi møtes etterhvert også mtp felles bekjente!

Det må vi få til ;)

• 4 weeks later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Liten oppdatering her også, har fått ombyggingsøknaden min godkjent. Så eneste krav var at jeg byttet bremser, de nevnte ikke noe om stabstag. Heller ikke noe spesifikt om sprutet, så det er bra. Ettersom kravet om kat og syklustest etc kom etter min modell ser det ut som jeg kun vil trenge dokumentasjon på standard CO test. Goodtimes!

Foreløpig ligger dette her:

535 motronic 1.3 hjerne for omprogrammering sammen med ostrich 2.0

Tunerpro RT programvare

350cc dyser

Turbomanifold fra 745

m30b35 Topp

Har lagt inn bud på en sliten kkk k27 turbo, og kjøper da evt. et overhalingssett.

Bestiller intercooler og rør fra Ebay, oljeretur, bredbåndslambda+instrument.

Jeg har lett etter M5 bremser brukt, helt bak mål fant jeg ut ettersom jeg har like bremser som m5 3.6 bak, og kun vil trenge å bytte kaliper og skiver foran, noe som kosta typ 2000kr nytt fra koed. Da er det ikke noe å lure på.

Slik det ser ut kommer jeg til å totalt havne på rundt 10000kr før evt. effektmåling og dette er inkludert bremsene. Budsjettbygg.no

• 4 weeks later...
Skrevet

du må nok bytte over allt av deler i understellet til m5/540. Jeg har også fått godkjent min søknad, da må jeg til et godkjent bmw verksted, for at de skall bekrefte at jeg har byttet bremser, stabbstag og fjærer.

Skrevet
du må nok bytte over allt av deler i understellet til m5/540. Jeg har også fått godkjent min søknad, da må jeg til et godkjent bmw verksted, for at de skall bekrefte at jeg har byttet bremser, stabbstag og fjærer.

I søknadssvaret står det presisert at det vil være iht reglement om jeg bytter til m5 bremser om det ikke fører med modifisering og blokkeringsrekkefølgen opprettholdes, så jeg håper på at jeg kan ta dem ordrett på det :)

Jeg skrev i søknaden min at jeg kunne bytte til m5 stabstag om det var nødvendig men det skrev de ingenting om

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...