Ole92 Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Tenkte jeg kanskje kunne legge inn en tråd her Vet egentlig ikke om den skal ligge her i prosjekter men den får bli flyttet hvis jeg har lagt den feil. Jeg har da kjøpt meg en 4-dørs E30 320i, bilen er en 90 mod med lite eller ingen ekstrautstyr, som jeg håper kan bli noe tilsutt Planene er - Ta den rusta som er og evt dukker opp når jeg demonterer gulvteppe osv - Skifte motor etterhvert - Ordne opp interiøret - Hel lakkering hvis jeg får råd en gang - Ordne opp i div smått - M-tech 2 Ikke de beste bildene men det får duge inntil videre Chrome nyrer skal på etterhvert Speila som stod på, de ble revet av ganske så kjapt, org speil skal på Interiøret som skal inn, skal ta en shining så det blir bra igjen før det kommer inn, fører stol blir det litt mer jobb med, får vel ikke tak i nye trekk på sidene heller? Også var det svart taktrekk, men det er vel ikke orginalt tror jeg Og selvfølgelig har det vært noen amøber og skjært ut bak her, for og få mer lyd inn i bilen... Prøve og finne en delebil så jeg får skjært ut og sveist inni den biten som mangler
Jørgen Lie Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Jassååå?? Har du handla E30 igjen? Synes den ser kjennspak ut også.. J.O sin gamle? Grattis i all fall
Ole92 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Jassååå?? Har du handla E30 igjen? Synes den ser kjennspak ut også.. J.O sin gamle? Grattis i all fall Jepp, har det J.O sin gamle ja!
Ole92 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Har også bestilt div skinn produkter fra dynamix nå, så da blir det litt shinings når det kommer Og har noen eksos og selge? Har grenrør, så skulle hatt eksos fra "x-pipen" og bak, så om noen har så skrik ut!
Ole92 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 Prøvde på en hartge felg idag, syns ikke det var så aller værst!
diohrvik Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Her skal jeg følge med Måtte le litt når jeg så utskjæringa:p du kan komme å skjære ut av delebilen min om du vil, får du sånn skiposeopplegg også Vet håkon har funnet skinn til sine stoler, kanskje han kan hjelpe deg.
Ole92 Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Her skal jeg følge med Måtte le litt når jeg så utskjæringa:p du kan komme å skjære ut av delebilen min om du vil, får du sånn skiposeopplegg også Vet håkon har funnet skinn til sine stoler, kanskje han kan hjelpe deg. Fatter ikke hvorfor dem har gidda og gjort det bare for og få mer lyd inn i bilen.. Skal høre med han
Ole92 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Skrevet April 28, 2013 Da har jeg gjort litt med bilen, tatt ut gulveteppet og sjekket for rust, var overraskende bra synes jeg! Har også skaffet meg m-teh 2 sideskjørt! Har bare noen ræva mobil bilder da jeg ikke hadde med meg kamera Var litt rust i ene kanten der
heltn Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Hei. Eg har den bakplata du er på leit etter + masse annet til e304dørs. (El ruter framme, sentralås alle dører ++)
Ole92 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Fikk sveisa hullene som har vært etter en spoiler idag, var ca 9 hull Så ble det pusset ned og begynnt og sparkle over Også ett lite bilde av bilen slik den er nå
Ole92 Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Har også fått i dørpaneler som jeg holder på og pusse nå, men har ikke panelene bak på dørene, sjekka koed men de har ikke bak? Ikke så intressant bilde men!
Ole92 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Holdt på og styre litt me bilen her en dag og så dette Slo det ned ganske lett men lurer på hvordan dette kan ha skjedd? Skikkelig trøkk i fronten på ene siden?
Håvard P Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Holdt på og styre litt me bilen her en dag og så dette[ Bilde ] Slo det ned ganske lett men lurer på hvordan dette kan ha skjedd? Skikkelig trøkk i fronten på ene siden? Vanlig på eldre e30er...
Ole92 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Skrevet Juni 6, 2013 Holdt på og styre litt me bilen her en dag og så dette[ Bilde ] Slo det ned ganske lett men lurer på hvordan dette kan ha skjedd? Skikkelig trøkk i fronten på ene siden? Vanlig på eldre e30er... Så det er ikke noe og bry seg om i det hele tatt?
Ole92 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 Da har jeg faktisk dratt meg ut og fått gjort noe med 30`n, men frister lite og holde på når man jobber med bil ellers Kappet ut rusta som var på førersiden Ikke så mye og se men.. Har også begynnt og skifte motornett til ett som er helt og ikke ihjel klipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå