janerik171187 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 tenkte å kvitte meg med dieselbrakka da jeg har annen bil å bruke til bruksbil er da en 1992mod som er eu-godkjent til februar 2012, dvs litt over 1år til. noen bilder: km stand i speedo er 132000km ca men har garantert gått lenger, har ingen aning hvor langt og har ingen mulighet til å finne det ut heller. men motoren ser bra ut, og fungerer fint, er da automat, som har sett sine bedre dager, men fungerer bra i 99% av tilfellene, og de siste 1% er bare noen ganger ved igangkjøring så lugger den litt,(løses ved å slække litt på gassen og gasse igjen etterpå) så funker stort sett bra. rust finnes, bakerst i kanalen på sjåførsiden må sveises, andre siden er enn så lenge hel, men må nok sveises på neste eu. ellers så er det en rose her og der men ikke noe alvorlig. så fått på nye kanaler (likegreit å ta hele når man begynner) så holder nok bilen noen år til. det jeg har gjort i det siste er å bytte dieselpumpa i tanken, så nå starter den med en gang glødinga er ferdig (tok gjerne noen sekunder før) har og byttet downpipen på eksosen så er hel eksos har forresten alle 4 av de skinn dørtrekkene som følger med, et er montert (ser på bildet) er da elektriske ruter på alle 4 dobbelt soltak som fungerer utmerket servo (alle e34 har vell det ) sort skinninteriør i bra stand, hengerfeste ac men trenger gass (blir lys i bryterne ivaffall) ellers så funker bilen greit til daglig bruk, men er ikke noe smykke men heller ikke helt stygg heller ang pris så tenkte jeg en18-20k ish, evnt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 autodbkode 1559642 link: http://www.autodb.no/bil/view/1559642 finn er klikka så fåkke lagt ut der ennå, men kommer link til den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 finnkode 40440359 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40440359 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå