råner Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 vist det er noen flere meninger så spytt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PKW Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Ikke lett å si, men som tidligere eier av en flott 325iX (4 dører) har jeg noen tanker. Jeg er også interessert i en pen E30 Touring som andrebil, men helst ikke iX... Min var en strøken originalbil, diamantsvart med grått skinn og sportsseter, krysseikefelger samt automat. En meget uvanlig bil som jeg hadde utrolig mye glede av i fire år. Morsom vinterbil som jeg ofte savner. Den ble solgt til en entusiast som SKULLE ha den. Men bortsett fra ham var det vel helt dødt mtp. annonserespons. Jeg fikk heller inntrykk av at folk skydde iXen selv om det var en usedvanlig fin og original E30. Bilen ble solgt for noe over 40.000 såvidt jeg husker (4-5 år siden), da var det riktignok litt småfeil (defekt sentrallås, sprukket frontrute, en ripe på panseret (hærverk), men basisen var veldig bra. Som sagt vil jeg gjerne ha en E30 igjen. Men iX er komplisert og noe jeg ikke trenger. Kort sagt bør du vel håpe på den rette kjøperen... Men da bør vel bilen være mest mulig strøken også. Da synes jeg 40-50 bør være realistisk, men dukker ikke denne kjøperen opp, må du nok lenger ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Nå er det jo som sagt noen feil på bilen men det er ikke galt å spør etter 30 tusen for den da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PKW Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Annonsepris 30 virker fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå