bjorneoen Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Noen som har BMW E87 eller andre 1 serie deler som passer til E87 for salg?? Er interessert i det meste og liker å ettermontere ting. Så om noen har noe til salgs så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Har M-sport ratt uten air bag, panser, sorte skinn M-sport seter, skjørter, V skjerm, innerfanger foran og speiler. Dette er fra 82, men det meste er likt å passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Har sports interiør i sort/grått stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Har M-sport ratt uten air bag, panser, sorte skinn M-sport seter, skjørter, V skjerm, innerfanger foran og speiler. Dette er fra 82, men det meste er likt å passer. Hvordan speil er det?? Hvor mye skal du ha for de? Hvor mye for setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Har sports interiør i sort/grått stoff. Det hadde vært tøft i bilen min med sportsseter. Hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Tenkte 4000 for alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Tenkte 4000 for alt sammen. Har du bilder av setene? Hvor mye kun for framsetene? Er de elektriske eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Er M-tech speil = 1500,- kr for begge. Stolene, ink baksete skal jeg ha 6000,- kr for viewtopic.php?f=14&t=236976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Tenkte 4000 for alt sammen. Har du bilder av setene? Hvor mye kun for framsetene? Er de elektriske eller? Hei, har Ikke bilder her nå. Bare forstoler kan selges for 3000. De er ikke el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Okei, nei det blir nok litt for mye for meg dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Okei, nei det blir nok litt for mye for meg dessverre ' hva hadde du regnet med et interiør til en 1 serie kostet ? 1000 kr ? høgger forlanger rundt 10 for et komplett sportinteriør.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Okei, nei det blir nok litt for mye for meg dessverre ' hva hadde du regnet med et interiør til en 1 serie kostet ? 1000 kr ? høgger forlanger rundt 10 for et komplett sportinteriør.... Hadde ikke regnet med 1000kr nei.. men hadde håpet at det var litt billigere. Har ikke behov for sportsinteriør i bilen min da jeg syns egentlig setene er ganske gode, men selvfølgelig om noen har det og vil bli kvitt det og selger det billig så kjøper jeg gjerne, men 4000kr har jeg ikke rå til Vet at komplett interiør er dyrt og 4000kr er billig i forhold til hugger, men leiter man lenge nok her og på finn så dukker det fort opp både vanlig interiør og sports interiør som går for rundt halvparten. Lå blant annet ute på finn for ikke lenge siden sportsinteriør til 3 serien som ble solgt for 2500kr, de stolene var også halvelektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Jeg har en pent standard du kan få til 1000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Jeg har en pent standard du kan få til 1000.- Helt vanlige standard seter? Trenger ikke vanlig seter da, er i så fall sportsinteriør som er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Da må du betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå