Gå til innhold

18" 8.5" AC Schnitzer Til salgs. Og eit par spørsmål! :)

Grøneng
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har en bil som eg ska selge for 15000,- og fekk tilbude av ein kar og bytte den med 4stk 18" 8.5" AC Schnitzer ET38.

Har ikkje sakt ja endå. Så spørsmåle er om di er vert rundt 15000,-? Har vert og sett på di og di va ny restaurert og såg heilt nye ut.

Nåken her som er intressert?

Fant bilde på google av nøyaktig like:

http://i143.photobucket.com/albums/r151 ... /ACS18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Vil ikke si at felgene i den dimensjonen er verdt 15.000,-

Vanskelig og prisfeste men nærmere 10-12.000,-

Hvorfor er dem ikke de? hva er galt med den dimensjonen a?Har set mange slike felger men i 17" så vil si de er meire sjelden i 18". å dette er sjeldene felger som er meget dyre nye så sku eg hatt slike så synes ikke eg 15lapper var mye.

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vere enig ang dette med tyskerstuk og 17.og de har jo litt og si med smaken du har.

Er desv ikke fan av tyskerstuk,så for min del ville eg skilt meg litt ut ved å ha 18" mot alle andre som har 17.

disse de er bilde av er de jo Oz som har laget og er av sikkeli kvalitet.ringer er og få kjøpt samt du har litt meire valgmuglegheter med hvilken bil du skal ha dei på med at dei ikke bygger så mye ut(spacer)

Må si at det er sjelden sjå slike 18"tilsalgs.

Men dette er jo min mening og smak da.er jo til syvende og sist kjøperen som bestemmer hva dei vil gi for produktet.

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...