m`power Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Hei, jeg kjøpte en e34 525 som jeg skulle bruke motoren fra til et anna e34 prosjekt jeg har. så nå selger jeg resten av bilen i deler, alt er til salgs bortsett fra motoren og girkasen og varmapparate Bilder kommer når jeg finner ledningen så jeg får overført bildene. Ta kontakt om du trenger noe!
m`power Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Bilder?Farge på karosseri? kan ordne bilder i morgen bilen er sølv farget
Eska Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Bilder?Farge på karosseri? kan ordne bilder i morgen bilen er sølv farget Hvor i landet står denne?
m`power Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 Bilder?Farge på karosseri? kan ordne bilder i morgen bilen er sølv farget Hvor i landet står denne? Står i Roan i sør- trøndelag. 2 timer utafor trondheim
m`power Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Skrevet Mars 21, 2013 har du eskos anlegget tilsalgs? bilde og pris? Eksosanlegget kan selges ja Står på bilen enda så er litt vanskelig å ta bilde, men kan prøve på det i morgen bare kom med bud det
m`power Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 breifront eller vanlig? vanlig, hadde det vært breifront skulle jeg hatt den selv
m`power Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 bilde av eksos? har ikke fått ordnet bilde av eksosen enda men kan se om jeg får gjort det imorgen, har vært på påskeferie en uke så
opeth84 Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 hvor holder du til? hvilke interiør er det på bilen? skinninteriør? bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå