Ev1 Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Heisann. Varselslampa for slitte bremseklosser begynte å lyse her tidligere i uka. Har bestilt klosser og skal skifte til helga. Men må jeg skifte slitasjevarsleren og? Er det slik at når den er "trigget", så vil den alltid markere? Eller vil den slukke når jeg bytter klosser. Er klar over at det er én vasler foran og én varsler bak. Bak skal jeg skifte til ventilerte skiver, ny caliper og klosser, da jeg skal ha godkjent ombygd 520i til 528i. Søknaden er godkjent og alt er klart! Spørsmålet her er om jeg trenger nye festeanordning for caliperen? Gammel skive er 298 x 20mm, ny skive er 298 x 22mm. Mvh
D.Toft Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 du har brudd i varsleren, bytt den. ventilerte skiver bak er bolt on. kun skive og calippere.
Lars89 Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Går an å tvinne sammen ledningene i varseren også for å bli kvitt lyset, men er en jallaløsning og bør kun gjøres i "nødstilfelle". Bytt varsleren du
Ev1 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Den er god, da bytter jeg varsler og bekymrer meg ikke for festeanordningen til caliperen bak Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå