gixxer_86 Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Hei! Her om dagen sluttet brått vifta inne i bilen og blåse, jeg kan justere styrken opp og ned så noe sikring er det ikke. Jeg har lest litt rundt på andre forum, og har funnet ut at når vifta ryker så har den som regel laget mye lyd først, noe min ikke har gjort. Så da lurer jeg på, kan det være motstand'n som har ryki, eller kan vifta ha brendt seg brådt? Det har vært anntydning til brendt elektrisk lukt. Er takknemling for svar!
gixxer_86 Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Virker den på full hastighet? Nei, den er helt død.
Odd-M Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Sikkert brent motor. Litt knot å skifte den, dashbordet må ut. Det ligger en DIY å forumet her et sted.
glue Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Virker den på full hastighet? Nei, den er helt død. Om motstanden har gått fungerer den på fult DERSOM du har manuell klima. noe jeg tviler sterkt på at denne bilen har. du som har automatisk klima vil miste alle fungsjoner på vifta dersom motstanden har tatt kveld. du kan også oppleve at den starter og stopper som den vil under kjøring, samt at den også kan tappe batteriet.. har hatt samme problem på min e36 med automatisk klima. ny motstand og den fungerte helt perfekt igjen! bytt motstanden først, billigere, og MYYE enklere å skifte
gixxer_86 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Hmm ja kanskje jeg skulle prøvd det først, fikk tak i en brukt vifte fra en bil som hadde gått lite i dag, men vis jeg kan slippe og dele darshbordet og heller bytte motstand så gjør jeg heller det. Takker !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå