Salve Greibrokk Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Hei. Er det noen som har erfaring med dekk, felg, innpress osv til trackday bruk. Eks 18 eller 19" med Michelin pilot sport cup.
R Andersen Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 18" er jo billigere enn 19"... Mange som kjører originale felger, men da med bakfelger både foran og bak, for å få litt bredere dekk foran. Går med litt justering av camber. Bakfelgen på 18" felgene er 9" brede og da kan du kjøre med 255-dekk rundt hele. Praktisk å ha lik dimensjon rundt hele, da kan man bytte dekk etterhvert som de blir slitt på forskjellige måter..
Salve Greibrokk Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 Hei Takk for innspill. Skifter du dekk for trackday eller kjører du på de samme dekkene på veien. Har erfaring med at Pilot sport cup kan være glatte ved fuktig veibane.
hagenisse Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 Kommer helt ann på hvor mye du kjører. Kjører du lite på veien er det er det helt kurant å kjøre med da også.
R Andersen Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg pleier å skifte dekk, men det er ikke noe problem å kjøre med r-dekk på gate. De er ikke så glatte som folk skal ha det til, og så går det ann å kjøre med innsiden av hodet når det regner.
Salve Greibrokk Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 hei Takk for svar. Hvilket dekkmerke anbefales og hvilken dimensjon ?` Jeg har både 19 og 18" felger, jeg tror det er 8,5 og 9" bredde.
R Andersen Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Jeg ville ha fått tak i et sett til med originale 18" og brukt 9" bakfelg rundt hele, og da kjørt med 255/35 eller 265/35 dekk foran og bak. Har selv disse felgene som jeg kommer til å bruke på min E36 etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå