Gå til innhold

Svart E34 525i touring 96mod

Anbefalte innlegg

Bilen var på bilia, fant ingen spesifike feil.. jeg skrudde fredag og fant ut at kontakt til tomgangsmotor hadde dettet av, festet denne og tomgangsproblemer er nå løst.. trekker fortsatt dårlig da men. Fått tak i en motorspesialist i oslo, avtaler time til uka ;)

MEN, skulle montere senkesett.. fant ut at jeg hadde nivåregulering på bakdempere.. så har funnet en måte å koble ut pumpe på.

Så passer ikke dempere sammen med mine topplagre, foran og bak

Bak er senkedemper 10mm utv ved gjengeparti, mens lager er 12mm invendig , så sitter "løst"

Foran er "hylsa" 45mm lang (16mm inv) , så får ikke tredd på lager helt ned så jeg får skrudd på mutter på toppen av demper

Så det storet sprørsmålet, har jeg feil senkesett, eller må jeg bytte topplagre til demper foran og bak? Ser koed har noe ombygningsgreier til bak (topplager og gummi til fjør) men foran ??? kan se ut som jeg har da "sports" understellet ? Må evt kjøpe topplager til vanlige ?

Kjøpte dette settet hos gs, men på samme sett på koed følger det med nye topplager foran og de bemerker også at du må ha ombygningsdeler bak(dvs topplager bak)

::::FRA KOED::::

Touring Modeller med Sports undervogn

Teknisk information:

- Tårnleje flange diameter = 16mm

- Tårnleje flange højde = 45mm

Touring Modeller med Standard undervogn

Teknisk information:

- Tårnleje flange diameter = 14mm

- Tårnleje flange højde = 16mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yay, tok en litt bestemt telefon til gs idag.. sa de måtte få på noe mer info om at man burde være var på hva man har av dempertopper før man bestiller.

Men fikk også hentet meg nye dempertopper foran\bak, så nå er bilen på vei sammen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...