Jan Tore Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Hei. Noen som har tips til hvordan jeg kan få vekk lakken fra felgene mine? Har prøvd sandblåsing og duxola uten at jeg fikk bort alt. Finnes det noe sterkere jeg kan hive på? Så at noen brukte syre på youtube, men det sto ikke hvilken syre det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Malingsfjerner funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Prøvde to typer, ingen tok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Får du ikke bort lakk med sandblåser? Da må det være noe galt med blåsinga.. for lite trykk f. eks. Sandblåsing tar jo rust og alt mulig så lakk bør ikke være noe hinder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Ja dette hørtes rart ut! Sandblåsing tar hvertfall lakk! Men malingsfjerner burde også ta det! Husker ikke merke men jeg bruker en rød høy tynn boks med tjukk gugge oppi... Du vet det må pensles på i flere omganger å stå å virke så lakken koker bort? Funket som faen på noen felger jeg skulle ha vekk klarlakken på hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Hvordan felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Det er rondellfelger. Jeg prøvde Duxola malingsfjerner i fire omganger, ingenting skjedde. Vel, lakken ble seig, men den ble ikke lettere å få av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Det er ikke Duxola Gel du har brukt da? Det er jo tilsvarende hudkrem Vanlig Duxola skal funke bra det, evt. har jeg blitt anbefalt Chem sine produkter, uten å ha noen erfaring med disse selv. Har heldigvis igjen en boks med Gjøco Basol 48 som ikke er lov å produsere lengre. Den river bra Har fått bort de 2 tykke lagene med lakk på M5 Throwing Star med vanlig Duxola, så jeg ville antatt at lakken på Rondell burde løsne også. Om det ikke går å spyle bort lakken så kan du gripe deg an med en malingsskrape/pakningsskrape. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Det var powergelen ja. Prøvde også maling- og lakkfjerner fra Chemguys eller no. Den tok heller ingenting. Jeg har ingen planer om å sitte og skrape mellom alle spilene på en rondell 58. Det hadde tatt evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå