Pesslaad Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Før en stund siden sluttet begge ringene på ene lykta mi å fungere på høyre side. Er de gåen og er det normalt at begge ringene går samtidig? Eller er det noe annet som har skjedd? Har å et problem med den ene ringen på andre siden, og det er at den lyse svakt i ei lita stund og lyser sterkere etter hvert. Noen som vet hva dette kan skylde? Bilen er for øvrig en E36 320 coupe 93 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Disse bilene har ikke angel eyes originalt, så gudene vet hvilket merke du har fått ettermontert, og kvaliteten på disse. Hehe Bare til å bla frem noen hundrelapper og montere noen nye. Er ikke stort vits i å begynne med feilsøking på dette, med mindre det er så enkelt som dårlig kontakt, sikringer osv. Edit: Men hvis du alikevel er ute etter grunnen til at de røk, gjetter jeg tennere. Det er vel 1 tenner per sett angel eyes, så om den har røket er det logisk at begge ringene på den siden slukner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Må nok ut med litt mer en hundrelapper før nye lykter Problemet er at bilen må på eu kontroll litt over måned og har ikke penger til nye. Er bare student nu, men står det på lyktene hvordan merke det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Disse bilene har ikke angel eyes originalt, så gudene vet hvilket merke du har fått ettermontert, og kvaliteten på disse. HeheBare til å bla frem noen hundrelapper og montere noen nye. Er ikke stort vits i å begynne med feilsøking på dette, med mindre det er så enkelt som dårlig kontakt, sikringer osv. Edit: Men hvis du alikevel er ute etter grunnen til at de røk, gjetter jeg tennere. Det er vel 1 tenner per sett angel eyes, så om den har røket er det logisk at begge ringene på den siden slukner. Tenner? Hva er det og hvordan ser de ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Har du bilde av lyktene dine? Spørs om du har ettermonterte ringer, eller ettermonterte lykter med ringer. Tennerne er bare noen små (oftest) svarte bokser, som er koblet på mellom angel eyes og strømkilde. Strømmen går inn i tenner, og så starter den opp angel eyesene. Noen engler er bedre enn andre. Noen bruker lang tid på å slå seg på, andre flimrer. Noen virker dårlig i kulde, fremtil de er varmet opp, andre ryker i kulde. Så kan jo tennerne ryke i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Her har du typiske angel eyes folk ettermonterer: resultat: Og her har du typiske ettermonterte lykter med integrerte angel eyes: Disse kan ofte kjennetegnes med at blinklysene går i ett med forlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Har du bilde av lyktene dine? Spørs om du har ettermonterte ringer, eller ettermonterte lykter med ringer. Tennerne er bare noen små (oftest) svarte bokser, som er koblet på mellom angel eyes og strømkilde. Strømmen går inn i tenner, og så starter den opp angel eyesene. Noen engler er bedre enn andre. Noen bruker lang tid på å slå seg på, andre flimrer. Noen virker dårlig i kulde, fremtil de er varmet opp, andre ryker i kulde. Så kan jo tennerne ryke i tillegg. Tar bilde av lyktene senere og legger de ut her. Men trur det er orginale lykter eller lykter som ligner veldig mye på de orginale. Og det bilde du la ut av selve ringene lignet på de som er på lykta mi nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Mest sannsynlig slike du har, ja! Og det er ikke noe vits å fikse på. De er så billig og du får de over alt. Mener jeg betalte 400 for mine, på en norsk nettbutikk. Den er nedlagt nå, men man har jo ebay også. Google er flink til å finne sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Ser ut som jeg bare har orginale lykter med ettermontert ringer Er det bare å kjøpe nye ringer fra ebay da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 eller sette i vanlige parklyspærer i lyktene på begge sider, slik det er originalt. men det der blir nok uansett bare en 1'er feil på eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Så de vanlige parklyspærene er bare tatt ut? Så om jeg setter de på så får jeg de orginale parklysene uten noen omkobling? Og hvilken pærer er det som skal stå der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg ringte gs bildeler og fikk tilsendt ny tenner for en 50 lapp.. Så funket de igjen. Mine ringer var kjøpt på biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå