staM Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ønsker å kjøpe frontlykter til E39. Har en 97 modell, vanlig lykt. Alt må fungere, og de må være i god stand. Kan også være interessert i facelift-lykter til rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ønsker å kjøpe venstre frontlykt (førersiden) til E39. Har en 97 modell, vanlig lykt. Hei mulig jeg har en liggende, det er isåfall med gult blinklysglass hvis det går bra? Mvh Bimmerman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Ønsker å kjøpe venstre frontlykt (førersiden) til E39. Har en 97 modell, vanlig lykt. Hei mulig jeg har en liggende, det er isåfall med gult blinklysglass hvis det går bra? Mvh Bimmerman Ser nå at jeg må ha begge lyktene. Har du begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ønsker å kjøpe venstre frontlykt (førersiden) til E39. Har en 97 modell, vanlig lykt. Hei mulig jeg har en liggende, det er isåfall med gult blinklysglass hvis det går bra? Mvh Bimmerman Ser nå at jeg må ha begge lyktene. Har du begge? Jeg vet at jeg har begge, men jeg er redd 1 av dem er matte i glasset, da må det evt. byttes lykteglass.. Skal se etter imorgen for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandal Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 viewtopic.php?f=14&t=254368 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 jeg har orginale hella preface xenon med hvite blink hele og pene . 1500kr ink nye xenon pærer Har også standard hella preface med gule blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg hadde 3 lykter preface lykter m/ gule blinlys. 1 av dem var matt, de 2 andre (1.høyre og 1.venstre) var ok. Kan få begge for 700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå