Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Glenn, gått å se du koser deg å koster på bilen. Vi kjørte den fra tyskland å hjem og det var ikke noe problem. Ta deg en tur bort til meg så skal jeg høre på lyden :) Er på reis nå, men hjemme om en uke ca :)

Skrevet

Ikke for å være gledesdreper, men ikke gidd å monter JOM greiene engang. De holder bare ikke, snakker av erfaring. et halvt år på sommerføre, så var 3 av 4 dempere slutt, og malinga på fjørene detter av. Samme har skjedd på 2 av kompisene mine sine e36er med JOM.

Skrevet
Hei Glenn, gått å se du koser deg å koster på bilen. Vi kjørte den fra tyskland å hjem og det var ikke noe problem. Ta deg en tur bort til meg så skal jeg høre på lyden :) Er på reis nå, men hjemme om en uke ca :)

hehe ja må spandera litt på bilen:) ja kan ta turen innom i neste veke ein gong :)

Skrevet
Ikke for å være gledesdreper, men ikke gidd å monter JOM greiene engang. De holder bare ikke, snakker av erfaring. et halvt år på sommerføre, så var 3 av 4 dempere slutt, og malinga på fjørene detter av. Samme har skjedd på 2 av kompisene mine sine e36er med JOM.

offda.. måtte bare ha det siden det var billig :) kan heller spare opp til ett skikkelig sett i seinere tid :D

Skrevet

fekk byttet registerstrammeren idag, lyden blei mye bedre. Er fortsatt litt lyd men er mye bedre :) Kansje skinnene eller kjede må byttest snart? :)

Skrevet

fekk satt på senkesette bak idag, det senker ikkje nok! satt det på uten justeringsmutteren og. Får håpe det synker mye...:)

Skrevet

hadde 4cm fra bunnpanna til asfalten med mine JOM, men måtte kjøre uten mutter bak. Problemet når di er så lave er at demperne går i stykker med en gang:(

Skrevet

Bruksbilen å e30en :D

1c2waiwgrcf3edsmwmfd.jpg

bilde fra siden, har lyst å få den litt lavere :)

t5u38rhzu4k1ifz8o1db.jpg

her uten justeringsmutteren, håper det siger etter hvert :)

ik9o1o29e0fpuee1j01i.jpg

Skrevet

Holder på å bytter dempere framme men får ikkje av kulå på bærearmen....! har prøvd å bende ned me kubein mens ein slår me stor hammer...gjekk ikkje. Har og prøvd sånn opphengskule verktøy men det bare knakk :S Noen tips? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...