leif harald Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Hei Glenn, gått å se du koser deg å koster på bilen. Vi kjørte den fra tyskland å hjem og det var ikke noe problem. Ta deg en tur bort til meg så skal jeg høre på lyden Er på reis nå, men hjemme om en uke ca
larsern6 Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Ikke for å være gledesdreper, men ikke gidd å monter JOM greiene engang. De holder bare ikke, snakker av erfaring. et halvt år på sommerføre, så var 3 av 4 dempere slutt, og malinga på fjørene detter av. Samme har skjedd på 2 av kompisene mine sine e36er med JOM.
Glenny93 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Hei Glenn, gått å se du koser deg å koster på bilen. Vi kjørte den fra tyskland å hjem og det var ikke noe problem. Ta deg en tur bort til meg så skal jeg høre på lyden Er på reis nå, men hjemme om en uke ca hehe ja må spandera litt på bilen:) ja kan ta turen innom i neste veke ein gong
Glenny93 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Ikke for å være gledesdreper, men ikke gidd å monter JOM greiene engang. De holder bare ikke, snakker av erfaring. et halvt år på sommerføre, så var 3 av 4 dempere slutt, og malinga på fjørene detter av. Samme har skjedd på 2 av kompisene mine sine e36er med JOM. offda.. måtte bare ha det siden det var billig kan heller spare opp til ett skikkelig sett i seinere tid
Glenny93 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 fekk byttet registerstrammeren idag, lyden blei mye bedre. Er fortsatt litt lyd men er mye bedre Kansje skinnene eller kjede må byttest snart?
Glenny93 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 fekk satt på senkesette bak idag, det senker ikkje nok! satt det på uten justeringsmutteren og. Får håpe det synker mye...
Glenny93 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 DTalstad98: kan ta noen bilder snart thomascr: takker
larsern6 Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 hadde 4cm fra bunnpanna til asfalten med mine JOM, men måtte kjøre uten mutter bak. Problemet når di er så lave er at demperne går i stykker med en gang:(
Glenny93 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 på grunn av demperen bunner? :S har ikkje satt på framme enda, håper det senker mer der
Glenny93 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 Bruksbilen å e30en bilde fra siden, har lyst å få den litt lavere her uten justeringsmutteren, håper det siger etter hvert
Glenny93 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 Holder på å bytter dempere framme men får ikkje av kulå på bærearmen....! har prøvd å bende ned me kubein mens ein slår me stor hammer...gjekk ikkje. Har og prøvd sånn opphengskule verktøy men det bare knakk :S Noen tips?
Glenny93 Skrevet April 12, 2013 Forfatter Skrevet April 12, 2013 va ein sånn eg knakk men har fått den av nå etter mye banning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå