Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann har fått ett problem me tomgangen:( Når eg starter den når den er kald ligger den på 2000 når den blir varm hopper den mellom 1000-1500 raskt opp og ned. Har hatt ute tomgangsregulatoren og rensket den men var ingen forskjell. Har og rensket spjeldhuset men problemet er der enda.

Håper på å fikse dette problemet snarest siden er ganske plagsomt å kjøre sånn..

Noen som har noen forslag/tips til ka den kan være? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

noen som kan gi meg svar på om eg kan få godkjent s50b30 eller m50b25 i 318is? eller må eg ha ein bil som det står 6er i orginalt?:S

håper på svar da eg kansje har planer om motorbytte :D

Skrevet

Det skal gå! sett folk som har godkjent 316/318 med m50 :) Men 318is er jo ikke hverdagsvare... Så min mening er og beholde den org. og skaffe et annet karosseri... flott bil forresten! :)

Skrevet
takk for det :) har liksom lyst på mer power:) ja begynner å bli lite av is nå til dags..

Savna litt mer power når jeg hadde IS også! Men du får jo sikkert en grei sum for denne så kan du kjøpe et annet utgangspunkt! :) Synd og "ødelegge" en org IS :) Hehe

• 1 month later...
Skrevet

jo takk for det:) nei sjer ikkje så mye me den for tida:) tatt litt rust polert den og litt sånn:) skal snart litt vinterlagring viss eg finner plass...:)

Skrevet
jo takk for det:) nei sjer ikkje så mye me den for tida:) tatt litt rust polert den og litt sånn:) skal snart litt vinterlagring viss eg finner plass...:)

Liker bilder ;) Ikke la den stå ute ihvertfall, hahaa :)

• 2 months later...
Skrevet

Då er e30en vinterlagret, fant plass så den slepper å stå ute! :D kjenner eg glede meg til sommaren igjenn :)

ett bilde av den i dvalemodus :)
post-74033-0-19977800-1385135905_thumb.j

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...