gkw89 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 sitter 9x19" på bilen nå, så da er federal 595 rsr utelukket desverre... og toyo er, "rått, men ikke på vått" så da er egentlig de uaktuelt også andre tips? hankook rs3? michelin pilot? pirellit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Har du kjørt med Toyo på vått? Har kjørt en del med de i vått, og ikke vært noe særlig problemer. Det er selvsagt litt skummelt hvis det ligger mye vann i veibanen. Michelin er dårligere på vått enn Toyo. De andre har jeg ingen erfaringer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg ville valgt Toyo R888, kjørt mye med dem på vått uten at det har vært noe problem, slitte toyo med lite spor igjen er en annen sak, men det gjelder jo alle dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 R888 er vel av de bedre R-dekkene på vått. Alternativet er gatedekk eller ordentlige regndekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Kumho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 jeg hadde planer om å kjøpe toyo faktisk, men mange andre jeg har snakka med om de, som også har hatt dem, har sagt at de er dårlig på vått kontra federal osv f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ja, det er de, omtrent tilsvarende som federal er dårlige på tørt i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 ahaaa... ja daså federal får man ikke i 19" fikk jeg høre også, så da må det bli toyo, michelin eller hankook da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå