herlar Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hei. Jeg er på utsikt etter et sett med 19"(8,5-9,5) M172 felger. Nye, brukt, org eller replica. Noen her som har noen, eller vet om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Jeg har dessverre ikke felger til deg, men ville bare nevne for deg at disse felgene ikke er lett å få tak i i Norge. Hvertfall ikke til noe som kan ligne på en fornuftig pris. Anbefaler å tråle gjennom ebay.de og ebay.com og se om du finner noe. Jeg har nylig bestilt disse nye fra Tyskland selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herlar Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Nei, du har helt rett i det skiern... På ebay.de fant jeg noen sett. Men etter en del jakting i Norge fant jeg endelig en hyggelig fyr som skulle selge sin E61. Og han hadde 3 sett felger til bilen, hvorav det ene var et sett med M172 Så vi ble ening om en ganske grei pris, og jeg ble lykkelig eier av M172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå