Gå til innhold

Legge LaminX i Trondheim?

Vanvik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen her på forumet, som har erfaring og vil ta på seg og legge laminX på lyktene på min bil i Trondheims området?

Eller eventuellt kjenner til noen som er flink på området?

Jeg ser for meg at hvis jeg skal gjøre dette selv, så ender det nok bare med mye bannskap og en ball av sammenkrøllet film tilslutt :lol:

Bilen er en 1-serie, har kjøpt en rull med film ifra GS.

mvh. Erlend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte nettop på hovedlyktene mine, ble bra tilslutt etter en god del bannskap.. MEN, veldig my skjolder/gugge imellom filmen og lykta (ikke no bobler nei).

Googla opp det tvert, skal visstnok forsvinne etter et par dager, filmen måtte få "cure" først iflg. div nettsider/ DIY'er..

Håper for guds skyld dette stemmer, isåfall så blir det og legge på spredere og sideblink også :)

Ser helt konge ut nå, når en ikke studerer eller har på lysene :lol:

Så får som sagt håpe det blir bedre etter et par dager, slenger ved ett bilde av ferdig resultat:

gu2geynutefepzbr00sv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut ja :-). Trur ikke helt dt vill forsvinne av seg selv for og si det sånn. Flere som har sakt det ang soting og. Men aldri blitt bedre.

Det som ligger mellom folien og lykta blir der til folien taes av desverre. Er forseggla nå :-P

Håp det blir like bra til meg og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg håper fortsatt at det skal forsvinne, denne filmen er jo en god del tykkere enn hva sotingsfilm er, samt at den skal visst "puste".

Hvis du ser et godt stykke ned på den linker der, så diskuterer de det, og han ene har spurt laminX direkte:

http://www.lotustalk.com/forums/f92/lam ... ids-10294/

(googlet bare "lamin-x problems").

Han ene skriver jo også at han hadde det, men at det forsvant etter en dag ca..

Så jeg får bare håpe og be :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart jo meget tøft dette Erlend! :) kjør innom en dag så jeg får se.

Danke! kjem å glor æ vettu Paul 8) kanskje jeg kan ta sprederne og sideblinka nedi hula di på klett en dag mens du herjer med den rød'e? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...