nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 har nettop satt inn d99. har lastet ned spotify, men når jeg spiller av så er det bare lyd fra front høyttalerene.. hva kommer dette av ? går det ann å stille på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 har nettop satt inn d99. har lastet ned spotify, men når jeg spiller av så er det bare lyd fra front høyttalerene.. hva kommer dette av ? går det ann å stille på dette ? Android versjonen ? Min henger seg når jeg starter spotify. Noe spes du har gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Har ikke gjort noen ting fungerer helt bra. Men spiller bare på front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Android ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Har du original stereo, i så fall hvilken utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Vanlig buisness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Da høres det ut som noe er koblet feil / ikke tilkoblet. For du skal få lyd i alle høytalerne med mindre det er en uorginal spiller. Hva type bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Er bare når jeg er inne på android at det er sånn. Når jeg spiller fra aux eller lignende er alle høyttalerne på. Er en e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoff Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Tar jeg ikke helt feil er det en egen lydinstillingsside for android siden, sjekket dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Nei, hvor finner jeg den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Har selv spotify og d99 forsikker deg at "navisound" er slått av på radio siden, og spotify fungerte ikke skikkelig til meg (og man kan ikke synkronisere) men for at allt skal fungere og synkronisere til SD kort, må du laste ned en gammel version å installere finner ved å søke på google etter det kan man oppdatere (spotify måtte stoppe lagring på SD kort pågrunna google sine regler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Noen som har greie på hvor det er billigst å kjøpe en D99+ til E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Jeg har nylig fått meg d99 selv! Har ikke android versjonen da, men er det mulig for meg å få spotify på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Jeg har nylig fått meg d99 selv! Har ikke android versjonen da, men er det mulig for meg å få spotify på? Dessverre, nei :/ Men er ikke noe å bry seg om, det funker så dårlig uansett, klikker og skjermen er jo så dårlig, umulig å finne en spesifikk sang i en liste -.- Man kan ikke bytte sang med ratt eller knapper på spilleren, kun via skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Da er det ikke mye sorg nei.. 2013 men så langt bak med løsninger til media i bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå