thomas_ja Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Vortech V5F med festebrakett og intercooler og noe rør selges. Reimhjul for veiv mangler, har ett men vet ikke hvor mye den vil lade med denne, lada 1 bar på vortech v2. Adapter for oljetilførsel følger med. retur av olje må lages og noen avstandshylser mot oljefilter, kan eventuelt bruke skiver.. Kompressoren lever pustehjelp for optill 550hk Her er specs på den: http://www.vortechsuperchargers.com/page.php?id=30013 skal bare være kjørt 5000km ifølge han jeg kjøpte den av. Selges for 8000 inkludert frakt/ bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 8000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Trengs det en ekstra strammer i tillegg til den orginale strammeren på viftereima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hm.... Mulig å bruke denne på m54 skal tru...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Dette går ikke på multireima, en må ha ett ekstra reimhjul nede på veiva. Er ikke umulig om det passer m54, dette er festa på boltene til oljefilter huset. jeg vet ikke om det er likt på m52/m54? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvor får man kjøpt reimhjul og strammer til dette settet? Hvor mye ladet den med det reimhjulet som er på snella? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Dette så interessant ut... du som tok det av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Det ser ut til at oljefilterhuset er likt på m52 og m54. Jeg har et reimhjul til overs nede på veiva siden jeg ikke bruker AC. Dette ble plutselig meget spennende! Jeg lurer også på hvordan det er å få tak i den strammern som mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvor mye den lader det er jeg ikke sikker på, det beste er vel å høre med ESS eller http://racemarque.com/index.php?option= ... &Itemid=64 så regner di ut åssen reimhjul du trenger. Anbefaller 8 spors reimhjul hvis en skal lade litt Jeg skal se om jeg finner den strammeren. Jeg har hatt det på bilen min, men ikke med denne kompressoren, har en v2 som jeg bruker, denne kompressoren her ble vel bare kjøpt for at det er kjekkt å ha litt deler liggende psykdommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Hvordan er oljetilførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Olja er henta ut ifra oljefilter på min, en adapter der oljetrykkbryteren går inn slik at du fremdeles har den. Retur går inn på peile pinnerøret hos meg, med en ekstra rørstuss. kanskje ikke optimalt men sånn er det gjort hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ok. Det er ikke noe som er klart til dette "kit"'et altså. Starter med et bud på 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Nei det er i bruk på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Syns det blir litt lite, kan få det for 8000 med frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå