Gå til innhold

Vortech kompressor V5 kit m50/m52/s52

thomas_ja
 Share

Anbefalte innlegg

Vortech V5F med festebrakett og intercooler og noe rør selges. Reimhjul for veiv mangler, har ett men vet ikke hvor mye den vil lade med denne, lada 1 bar på vortech v2. Adapter for oljetilførsel følger med. retur av olje må lages og noen avstandshylser mot oljefilter, kan eventuelt bruke skiver..

Kompressoren lever pustehjelp for optill 550hk

Her er specs på den:

http://www.vortechsuperchargers.com/page.php?id=30013

skal bare være kjørt 5000km ifølge han jeg kjøpte den av.

ml3dhcy1v7kfdi8pg7w0.jpg

tc2wpjaqui4npsieyrku.jpg

l25py6atwc15g109tfs2.jpg

d6me2wvchln12jsfu181.jpg

Selges for 8000 inkludert frakt/ bud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at oljefilterhuset er likt på m52 og m54. Jeg har et reimhjul til overs nede på veiva siden jeg ikke bruker AC. Dette ble plutselig meget spennende! Jeg lurer også på hvordan det er å få tak i den strammern som mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye den lader det er jeg ikke sikker på, det beste er vel å høre med ESS eller

http://racemarque.com/index.php?option= ... &Itemid=64

så regner di ut åssen reimhjul du trenger. Anbefaller 8 spors reimhjul hvis en skal lade litt :)

Jeg skal se om jeg finner den strammeren.

Jeg har hatt det på bilen min, men ikke med denne kompressoren, har en v2 som jeg bruker, denne kompressoren her ble vel bare kjøpt for at det er kjekkt å ha litt deler liggende psykdommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olja er henta ut ifra oljefilter på min, en adapter der oljetrykkbryteren går inn slik at du fremdeles har den. Retur går inn på peile pinnerøret hos meg, med en ekstra rørstuss. kanskje ikke optimalt men sånn er det gjort hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...