Nytern Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Hadde samme symptomene når veivakselsensoren min tok kvelden. Dette var en M52B25. Diagnose er nok veien å gå
glue Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 KONDENS?? vann i systemet en plass? siden den har stått over vinteren
Fisher Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Samme som killarinc sier.. 2 ganger har jeg opplevd det du beskriver.. Tydeligst på FALSKLUFT! Var inne på gs å de prøvde me startgass.. ingenreaksjon.. Selv om slangen mellom belgen og tomgangsregulatorn va så og si helt av.. Sjekk alt av slanger så finner du nok feilen men også på kam/veiv.. Men da gjerne mye mere (gulping) ect.. Ikke så mye smelling.
EliteWolf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 Dette har jeg vært borti mange ganger. Er som regel sensorfeil, lmm eller falsk luft Kan mulig være falsk luft, gummi "røret" fra luftfilter boksen er nok så mårkent og hullete... Men prøvd å holde rundt det, og hjelper lite :/ Kan ta å sjekke vidre på slager rundt om, vært et forsøk! Men hva slags sensorfeil er det isåfall du tenker på? Og hva er lmm?
EliteWolf Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Skrevet Mars 26, 2013 KONDENS??vann i systemet en plass? siden den har stått over vinteren Tenkte samme tanken, så drenerte tanken, og fylte opp på nytt med kondensfjerner, og dette hjalp lite, desverre :/
Fisher Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Nei er kam og veivsensor i såfall... Men syns det hørtes ut som luftfeil egentlig. LMM luftmengdemåler.. Men er bra sikker på at den ikke er årsaken til at den smeller. Annen årsak til slike symptomer er coilene. Om du har en gåen coil antennes ikke bensinen i sylindern og går i eksosen.. Og antennes der i stede feks.. Så du må utelukke alt dette,
EliteWolf Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Så et godt råd er lettere sagt å sjekke om det er gnist på alle 6? Sitter å vurderer om kanskje en diagnose kan være tingen?
Fisher Skrevet Mars 27, 2013 Skrevet Mars 27, 2013 Nei gnisten merker du ikke noe på hvis den kommer og går.. Kan jo ta av ledningen på en coil å se om det blir værre eller bedre bilen.. Det er litt sært det der systemet å innebærer litt målig osv da coilene også fusker.. Men du må starte i det lette hjørne først.. falskluft, diagnose osv.
EliteWolf Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Skrevet Mars 27, 2013 Hehe, da kjører jeg på der! Takk for all hjelp så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå