rub1he Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Hei! Er litt på utkikk etter felger til min 2007 BMW 330 XD E92. Etter litt leiting på nettet, så har jeg funnet et firma i statene som "lager" ganske råe! Disse felgene heter "COR Wheels". Har googlet litt men har ikke funnet noen importør av disse i Norge. http://www.corwheels.com/ Noen som vet? På forhånd; - takk
FTE Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Jeg kikket også på felger der, men handlet ikke. Du kan jo bare importere de selv.
rub1he Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 FTE skrev: Jeg kikket også på felger der, men handlet ikke. Du kan jo bare importere de selv. Ok. Er en del råe felger der! Sendte dem en mail/forespørsel i går, så får se hva jeg får til svar Er nok garantert billigst å importere selv. Om di selger til privatpersoner i skandinavia..
Rulvan Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 rub1he skrev: FTE skrev: Jeg kikket også på felger der, men handlet ikke. Du kan jo bare importere de selv. Ok. Er en del råe felger der! Sendte dem en mail/forespørsel i går, så får se hva jeg får til svar Er nok garantert billigst å importere selv. Om di selger til privatpersoner i skandinavia.. hey åssen går detta, sender dem til norge??
rub1he Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Rulvan skrev: rub1he skrev: FTE skrev: Jeg kikket også på felger der, men handlet ikke. Du kan jo bare importere de selv. Ok. Er en del råe felger der! Sendte dem en mail/forespørsel i går, så får se hva jeg får til svar Er nok garantert billigst å importere selv. Om di selger til privatpersoner i skandinavia.. hey åssen går detta, sender dem til norge?? Heisann! Ja, er ikke noe problem å få sendt til Norge. Problemet er som følger; så sinsyyykt mye rått å velge i, både av felger og produsenter.. Dette er ikke lett. Sliter virkelig med å bestemme meg!!
Rulvan Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 hehehe ja kan se det probleme rub1he, se deg ut 10 felger så velger du 5 av dem så 3 å til slutt 1. kan hende det funker å kan hende ikke.
rub1he Skrevet April 6, 2013 Forfatter Skrevet April 6, 2013 Rulvan skrev: hehehe ja kan se det probleme rub1he, se deg ut 10 felger så velger du 5 av dem så 3 å til slutt 1.kan hende det funker å kan hende ikke. Hehe.. Problemet er at man finner noe nytt vær dag! viewtopic.php?f=9&t=255644&start=15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå