Jan Håvard Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Hei, kjørte i stad bmwen og kjørte normalt i 60 i 4 giret, så plutselig begynner motoren og slure noe inni helvete og begynner og lukte bensin. kommer meg te en bensinstasjon, åpner panseret og det renner bensin ut av lyddempingen og ser at det har sprutet bensin over hele mottorrommet, så at bensinslangen hadde hoppet litt ut, dytta den litt mer på så fungerte den igjen. lurte bare på om det klipset som er på tuppen av slangen skal sitte på eller om det skal være som på bildene. Svetter litt servoolje tror det er pakninga på lokket, er usikker + at den var nesten tom får frostvæske når jeg åpnet panseret i sta, noen ide hva som er feilen her? radiatoren ser fin ut
S. Gunstad Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Her var det mange ting på en gang, men alt er ok nå?
Jan Håvard Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Nå funker den heilt fint, men lite keen på og miste 5-6 liter igjen på ei bro... Og så lurer jeg jo på en måte og få fiksa servo svettinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå