AlXz Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Ligger en haug av stikk aksler blandet. Vet ikke hva de kommer fra.
FredrikE24 Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Har du en mailadresse du kan nås på? Jeg har solgt min bil, men er alltids noen deler ny eier ønsker seg. Kan tenke meg at det er en spylervæsketank som ligger i div. E24 hylla di sammen med det beige interiøret, har du rustfri bensintank til E28/E24 også?
AlXz Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 E24 delene er dessverre ikke til salgs lenger. Ellers er alt på bildene her + mer. Kan prøve å få til en dag om flere vil komme å titte på lageret i Hobøl (10min fra Elvestad)
AlXz Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Er nok endel e30 dører ja, om du ser igjennom bildene så er de isåfall der. Vet at det er til 2 dørs, men regner med det er endel 4dørs dører også. Resten kan jeg ikke svare på nå dessverre. Men om dere bor i området er det mye enklere om dere kommer selv og tar en titt. Hobøl, Østfold
AlXz Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Vanskelig å svare på om deler dere spør om finnes eller ikke. Skal ta endel flere bilder nå av det som ikke ble med forrige gang, da skal det meste være med på bilder Så da er det bare å studere bildene som blir lagt ut, eller komme til Hobøl og titte selv =) Lageret skal tømmes utover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå