Gå til innhold

Masse deler. BMW 02-E3-E12-E21-E28-E30 GIS BORT !!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg skulle hatt en stift fordeler til m30, det veit jeg dere har. men kan jeg møte deg på lørdag? skal nedover til moss da så hadde passet :

Skrevet

Disse frontplatene er:

Ukjent vare #1... ,NY = E12 facelift fra 77mod. 518 og 520

Den som er merket "ny" er E12 facelift fra 77mod. med m30 motor(525-535).

Jeg tar den varmekranen til e21. Skal nedover i løpet av et par uker. Finner sikker noe mere jeg trenger. Er det flyttet på, eller ligger det der Marianne hadde det. :D

E28 hjulbuene passer også E12

Skrevet

Jeg trenger fronten som er merket "ny" til E12 facelift m/M30 motor, bensintank til E12 hvis du har, h/s fordør m/speil ope trenger jeg og evt panser hvis du har ett uten mye rust, nye kanaler hvis du har, bærebruer bak trenger jeg også, Bor i Hønefoss så jeg kunne tatt en tur å sett hva du har en dag hvis det passer.

Mvh

Rune Tolpinrud

Skrevet
Så du hadde elektrisk vinduer til E3 på den andre tråden, er dette komplett med motorer og brytere?

Må sjekkes

Disse frontplatene er:

Jeg tar den varmekranen til e21. Skal nedover i løpet av et par uker. Finner sikker noe mere jeg trenger. Er det flyttet på, eller ligger det der Marianne hadde det. :D

Takk :)

Det ligger nok for det meste slik det gjorde, men står endel andre ting der i tillegg (ikke bmw)

Så er noe trangt... :P

Jeg trenger fronten som er merket "ny" til E12 facelift m/M30 motor, bensintank til E12 hvis du har, h/s fordør m/speil ope trenger jeg og evt panser hvis du har ett uten mye rust, nye kanaler hvis du har, bærebruer bak trenger jeg også, Bor i Hønefoss så jeg kunne tatt en tur å sett hva du har en dag hvis det passer.

Mvh

Rune Tolpinrud

Ok, kan nok få til det, bare vi får avtalt det litt i god tid :)

Skrevet
Så du hadde elektrisk vinduer til E3 på den andre tråden, er dette komplett med motorer og brytere?

Må sjekkes

Disse frontplatene er:

Takk :)

Det ligger nok for det meste slik det gjorde, men står endel andre ting der i tillegg (ikke bmw)

Så er noe trangt... :P

Mvh

Rune Tolpinrud

Ok, kan nok få til det, bare vi får avtalt det litt i god tid :)

Passer stort sett best for meg i helgene, men bare si fra når det måtte passe for deg så kan jeg få tilpasset meg det meste. tlf 92242014

Rune

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...