Gå til innhold

328i F31 M-Sport, Swisswax behandlig, kvite felger! side 15


 Share

Anbefalte innlegg

Beklager hvis det ble sett på som kritikk, det var ikke meningen :(

Var mer et spørsmål...

Uansett, bilen er knallfin, men hvite felger på en ny 3´er er jeg ikke helt sikker på, mulig en vanesak men... Og ofte et helt annet inntrykk i virkeligheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis det ble sett på som kritikk, det var ikke meningen :(

Var mer et spørsmål...

Uansett, bilen er knallfin, men hvite felger på en ny 3´er er jeg ikke helt sikker på, mulig en vanesak men... Og ofte et helt annet inntrykk i virkeligheten! :)

Blei sett på som litt kritikk ja ;) tenkte du var en slik som mente at det ikkje skulle være bbs klister på annet en orginal felg..

Satt på bbs merke fordi svart logo passet bedre enn crom/sølv som var orginalt.. Det blei bbs fordi desse felgene ligner litt på noen bbs..

Men nei det er ikkje orginal felger, felgene er ikkje lakket enda.. Er bare påført "plasti Dip" Kan tas av igjen, var bare for å se hvordan det blei..

Er til vurdering at dei skal pulverlakkeres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det å "plasti dippe" felgene, gjorde du det selv..?

Lurte på å gjøre det med mine orginale vinterfelger, til mørkere grå f.eks...

Det var enkelt..:) berre å spraye på, eg var ikkje så nøyen på det men ekje vansklig.. berre å lakke alt åso riv du av det som du ikkje vil ha lakka.. brukte 3 bokser, hadde kjøpt ei til om det skulle gjerast skikkelig.. blei 4 5 strøk å d måtte til.. tørker på 4 timer, men veit ikkje hvordan det er å holde reint enda sida ein ikkje før bruke så mye avfetting.. tiden vil vise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...