sorzy Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hørtes veldig kurant ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hørtes veldig kurant ut det der Det er litt meir lyd i virkligheita å meir grom lyd, men kontra magnaflow lyden som noen her på forumet har lagt ut hørest dette pinglette ut.. Har ikkje hørt magnaflow "live" så vansklig å si.. Viktigaste er at eg selv er fornøyd og eg var ikkje intr i å ha det slik at det blir travelt å ta seg ein tur Oslo-Trondheim f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Fekk varsel om lite olje idag Snakket med Bmw, og dei sa det var heilt normalt på ein ny bensiner.. Noen andre som har erfaringer rundt dette? Har ein kjent som kjører z4 35is, måtte fylle 1liter han om etter 6000km, men aldri meir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Fekk varsel om lite olje idag Snakket med Bmw, og dei sa det var heilt normalt på ein ny bensiner.. Noen andre som har erfaringer rundt dette? Har ein kjent som kjører z4 35is, måtte fylle 1liter han om etter 6000km, men aldri meir.. Dette er vist normalt på mange nybiler og andre merker. jeg vet at de flerste japse merkene, vw og audi sender med kundene sine 1l olje når de henter den ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Det var akkorat den beskjeden eg og fekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Like vanlig både på bensin og diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Greit å høre, har hvertfall ikkje fått alarm igjen så er vell iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Litt artig med prelling av vann http://youtu.be/oQUEr4Kw9mk Innovation reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Dette er vist normalt på mange nybiler og andre merker. jeg vet at de flerste japse merkene, vw og audi sender med kundene sine 1l olje når de henter den ny. Jeg fikk med en liter olje når jeg hentet nye bilen min his bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Har ikke fått gratulere deg med råskinnet ennå, helt rå bil med den perfekte fargen! Synest personlig bildet under med orange blinkers er nogså frekt. Ellers ser jeg den får rette behandlinga, men det har som kjent alle bilene dine fått. [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Dagens gode gjerning Ris eller ros? Innovation reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 No comment Neida, gå for magefølelsen du, dette lå vel litt i kortene siden du spurte om hvite felger passet for noen uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 ros (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå