saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Gratulerer med ny bil!Har lyst på ny eksos selv. Kjipt med kun et enderør på 320i Med bryllup og bryllupsreise snart er jeg redd for at det må vente til høsten... Takk:) Prioritering;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 råtøff bil! mangla ikke akkurat på utstyr heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptive M chassis Hva er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptive M chassisHva er dette? Ligger litt i navnet, adaptivt M understell Har dette selv og angrer ikke på at jeg bestilte det, synes M understellet til tider kan være litt vel stivt, men med dette understellet kan man altså velge selv mellom komfort og sport. Veldig praktisk Blir vel litt som EDC på f.eks 5-serie..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Tenkte litt mer om adaptivt understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Tenkte litt mer om adaptivt understell Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 råtøff bil! mangla ikke akkurat på utstyr heller.. Haka av på alt når vi først var igang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Tenkte litt mer om adaptivt understell Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon.. Sjønner! Imponert over sånne ting, det fungerer sikkert på en fantastisk måte kombinert med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Tenkte litt mer om adaptivt understell Er vell det at du velger Eco, Comfort, sport, sport + der du endrer hardheten på fjører, gassrespons og rattfølsomtheit..Bilen ligger forsvodit alltid over 2000rpm også i sport + så det er allti klar for akselerasjon.. Sjønner! Imponert over sånne ting, det fungerer sikkert på en fantastisk måte kombinert med hverandre Eg selv er mest imponert over korleis fjernlysassistenten fungerer, det er sjukt korleis det er bygd opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Den er jeg nysjerrig på, så for meg at den slår av å på fjernlys mye i tett trafikk! Sikkert godt å ha det.Skulle hatt prøvd irl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Den er jeg nysjerrig på, så for meg at den slår av å på fjernlys mye i tett trafikk! Sikkert godt å ha det.Skulle hatt prøvd irl Du kan no sjå på dinne snutten her..Får eit lite intrykk, men det må egentlig opplevast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 ^Det så ganske fantastisk ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Rå teknologi! Du må da få et utrolig bra lys uansett hele tiden! Likte lyktene, kule detaljer Men den på filmen hadde Led? du har xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 ^Det så ganske fantastisk ut da. Det er heilt rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Rå teknologi! Du må da få et utrolig bra lys uansett hele tiden!Likte lyktene, kule detaljer Men den på filmen hadde Led? du har xenon? Det er xenon ja, dei kalla det led.. hvorfor er ukjent.. prinsippet er hvertfall det samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå