saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Tenker med meg selv at angel eyes'a er led, og kan brukast som nærlys.. derav navnetl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 De kaller det LED fordi det er LED og ikke xenon på blant annet nye 7-serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Okey, prinsippet på hvordan det virker er hvertfall likt:) slikt system burde ha kommet for lenge siden, noe av det farligaste langs veiane er jo fotgjengere når du møter bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Helt enig. Det gamle systemet var ubrukelig, og selv om dette også er litt tregt til å sette på begge lysene igjen så gjør ikke det så mye når ett av de er tent, som som gjør det bedre enn man klarer manuelt.. fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Ja det kan jo ikke bli bedre no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemartin Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Rå teknologi! Du må da få et utrolig bra lys uansett hele tiden!Likte lyktene, kule detaljer Men den på filmen hadde Led? du har xenon? Det er xenon ja, dei kalla det led.. hvorfor er ukjent.. prinsippet er hvertfall det samme:) Årsaken til at det kalles LED i den filmen er vel at den er for 5-serie? Teknologien er vel uansett den samme, selv om 3-serien ikke har LED-stripa øverst. Har bestilt f31 uten de lysa, vurderer sterkt å droppe ryggekamera eller comfort access og hive på adaptive lys "Problemet" er at jeg bor i Oslo og her er det mest opplyst vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Rå teknologi! Du må da få et utrolig bra lys uansett hele tiden!Likte lyktene, kule detaljer Men den på filmen hadde Led? du har xenon? Det er xenon ja, dei kalla det led.. hvorfor er ukjent.. prinsippet er hvertfall det samme:) Årsaken til at det kalles LED i den filmen er vel at den er for 5-serie? Teknologien er vel uansett den samme, selv om 3-serien ikke har LED-stripa øverst. Har bestilt f31 uten de lysa, vurderer sterkt å droppe ryggekamera eller comfort access og hive på adaptive lys "Problemet" er at jeg bor i Oslo og her er det mest opplyst vei Greit at vi blir litt folk med F31 her på forumet da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Apropos lys... Digger bilen på de aller fleste punkter, veldig moderne osv... MEN, hvorfor i all verden har de gått tilbake til vanlige pærer på blinklys foran/bak..? E90 LCI hadde jo LED her så hvorfor gå bort fra det... Bra det begynner å bli noen F31 eiere her, da er det lettere å utveksle litt erfaringer osv. Fantastisk bil <3 PS: olemartin, uten tvil - dropp comfort access og bestill adaptive lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Apropos lys...Digger bilen på de aller fleste punkter, veldig moderne osv... MEN, hvorfor i all verden har de gått tilbake til vanlige pærer på blinklys foran/bak..? E90 LCI hadde jo LED her så hvorfor gå bort fra det... Bra det begynner å bli noen F31 eiere her, da er det lettere å utveksle litt erfaringer osv. Fantastisk bil <3 PS: olemartin, uten tvil - dropp comfort access og bestill adaptive lys! Heilt eni, akkorat der har dei gått bakover i tid.. Er storfornøyd me bilen så langt eg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Fordi det skal komme på facelift.. Sånn har det jo vært i mange modeller nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Grattis med godvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ducatiboy72 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Irriterer meg at jeg ikke fikk bestilt adaptive lys. Bestilte dem ikke først fordi jeg hadde adaptive lys på E91 og på E91 var jeg ikke spesielt imponert over dem. Prøvde å få endret det i ettertid, trodde man kun endre opsjoner på bilen frem til den gikk i produksjon, men fikk beskjed om at den var låst (ca 1 måned før). Av det utstyret jeg har på min bil er dette det eneste jeg savner. En ting jeg godt kunne ha droppet er BMW apps... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Grattis med godvogn Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 Irriterer meg at jeg ikke fikk bestilt adaptive lys. Bestilte dem ikke først fordi jeg hadde adaptive lys på E91 og på E91 var jeg ikke spesielt imponert over dem. Prøvde å få endret det i ettertid, trodde man kun endre opsjoner på bilen frem til den gikk i produksjon, men fikk beskjed om at den var låst (ca 1 måned før). Av det utstyret jeg har på min bil er dette det eneste jeg savner. En ting jeg godt kunne ha droppet er BMW apps... Adaptive lys funker hvertfall idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 Fin fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå