johnja Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hei, det står muligens en plass, men hvilken dim har du på felgene dine? Og hvilken et foran. Jeg vet du har 40 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Senkesett og felger montert idag Bare eksos som mangler, da blir "familietralla" gjort om til "familieracer" Noen dårlige mobilbilder følger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 To be Continue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Hei, det står muligens en plass, men hvilken dim har du på felgene dine? Og hvilken et foran. Jeg vet du har 40 bak 8,5" 225/40/19 ET 35 9,5 255/35/19 ET 40 H&R senk montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Ok, jeg trodde du hadde bbs ch r, men dette er vel zito wp111? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Ok, jeg trodde du hadde bbs ch r, men dette er vel zito wp111? stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Nice Spent på eksosen... Jeg lurer også på hva jeg ender opp med bak der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Har de nettopp kommet med det innpresset tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Har de nettopp kommet med det innpresset tro? Eg har ikkje følgt med disse felgene før no så det veit eg ikkje.. Det finst hvertfall 40 no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Nice Spent på eksosen... Jeg lurer også på hva jeg ender opp med bak der... Takk, gleder meg eg også, bilen blir fullstendig då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Aldri feil med Zito felgene på nyere BMW´er. Bytt ut senterkoppene så blir det supert. Jeg endte opp med å måtte lime på mine senterkopper som jeg kjøpte (ebay) da den indre dimmen på zito er mindre enn på org felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Aldri feil med Zito felgene på nyere BMW´er. Bytt ut senterkoppene så blir det supert. Jeg endte opp med å måtte lime på mine senterkopper som jeg kjøpte (ebay) da den indre dimmen på zito er mindre enn på org felger. Senterkopper er bestilt da bmw koppene ikkje passet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Ser meget bra ut med disse felgene. Selv har jeg originale 19" M felger til min, og jeg digger å kjøre forbi store glass fasader, da kan jeg nyte synet av min egen bil i bevegelse. Jeg kunne kjørt forbi sånne fasader hele dagen i solskinn, det er magisk å se på, F31 er en meget nydelig bil å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå