Gå til innhold

328i F31 M-Sport, Swisswax behandlig, kvite felger! side 15


 Share

Anbefalte innlegg

Nice :)

Spent på eksosen...

Jeg lurer også på hva jeg ender opp med bak der...

Takk, gleder meg eg også, bilen blir fullstendig då :)

Da bestilte jeg Magnaflow Catback anlegg idag, egentlig til 328i, men Bilens Eksosanlegg hadde god tro på at det skulle la seg montere på min 320i.

Får også igjen pengene og montert det gamle tilbake kostnadsfritt om det ikke skulle gå. Dette fordi jeg (bilen min) blir prøvekanin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut med disse felgene. Selv har jeg originale 19" M felger til min, og jeg digger å kjøre forbi store glass fasader, da kan jeg nyte synet av min egen bil i bevegelse. Jeg kunne kjørt forbi sånne fasader hele dagen i solskinn, det er magisk å se på, F31 er en meget nydelig bil å se på :applause:

Heeelt enig!

Jeg legger om til mine 19¨ M felger over helga...

Så en lik din (sølv) med dine felger idag, så meget bra ut! Første gang jeg har sett den nye i sølv med M-Sport og de felgene, absolutt ikke feil!

328i til trådstarter ser absolutt heller ikke feil ut, gleder meg til bilder med ny eksos!

saevik; Har du noen gang hørt med BMW selv hvordan de ser på dette med å bytte til uorginal eksos..? Tenker da garantimessig... Bilens eksosanlegg sa hvertfall at garanti ikke blir berørt av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :)

Spent på eksosen...

Jeg lurer også på hva jeg ender opp med bak der...

Takk, gleder meg eg også, bilen blir fullstendig då :)

Da bestilte jeg Magnaflow Catback anlegg idag, egentlig til 328i, men Bilens Eksosanlegg hadde god tro på at det skulle la seg montere på min 320i.

Får også igjen pengene og montert det gamle tilbake kostnadsfritt om det ikke skulle gå. Dette fordi jeg (bilen min) blir prøvekanin :wink:

Vet du hva det kommer på ferdig montert?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :)

Spent på eksosen...

Jeg lurer også på hva jeg ender opp med bak der...

Takk, gleder meg eg også, bilen blir fullstendig då :)

Da bestilte jeg Magnaflow Catback anlegg idag, egentlig til 328i, men Bilens Eksosanlegg hadde god tro på at det skulle la seg montere på min 320i.

Får også igjen pengene og montert det gamle tilbake kostnadsfritt om det ikke skulle gå. Dette fordi jeg (bilen min) blir prøvekanin :wink:

Blir spennande :) Må legge ut bilder når du får det og film med lyd :) Bestillingstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut med disse felgene. Selv har jeg originale 19" M felger til min, og jeg digger å kjøre forbi store glass fasader, da kan jeg nyte synet av min egen bil i bevegelse. Jeg kunne kjørt forbi sånne fasader hele dagen i solskinn, det er magisk å se på, F31 er en meget nydelig bil å se på :applause:

Heeelt enig!

Jeg legger om til mine 19¨ M felger over helga...

Så en lik din (sølv) med dine felger idag, så meget bra ut! Første gang jeg har sett den nye i sølv med M-Sport og de felgene, absolutt ikke feil!

328i til trådstarter ser absolutt heller ikke feil ut, gleder meg til bilder med ny eksos!

saevik; Har du noen gang hørt med BMW selv hvordan de ser på dette med å bytte til uorginal eksos..? Tenker da garantimessig... Bilens eksosanlegg sa hvertfall at garanti ikke blir berørt av dette.

Dei sa ingenting på forige bil med dette anlegget.. Kan no ikkje ødelgge garantien med noe eksosrør? Hallo? Nei, veit du ka!

Men har ikkje snakket med BMW selv nei, men biltilsynet var hvertfall positive til det når eg var på kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite så kan jeg tenke meg at ett anlegg som fjerner eventuelle spjeld kanskje kan ødelegge garantien ved "riktig feil".. Typisk tilfelle jeg kan tenke meg er på en diesel som får feil på dpf.. Der vil man vel kanskje slite med uorg eksos uavhengig av spjeld. Rent teoretisk vil jo ett åpnere anlegg gi lavere temp, og at tempen på dpf blir for lav og derfor tetter seg.. Ikke tema på 32*i modeller, men når temaet er oppe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite så kan jeg tenke meg at ett anlegg som fjerner eventuelle spjeld kanskje kan ødelegge garantien ved "riktig feil".. Typisk tilfelle jeg kan tenke meg er på en diesel som får feil på dpf.. Der vil man vel kanskje slite med uorg eksos uavhengig av spjeld. Rent teoretisk vil jo ett åpnere anlegg gi lavere temp, og at tempen på dpf blir for lav og derfor tetter seg.. Ikke tema på 32*i modeller, men når temaet er oppe... :)

For å drage temaet videre ;) DpF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vil ikke tro det er hovedfunksjonen, man ønsker vel normalt ikke å holde tempen høy på en bensinbil, men på en diesel kan jo det være en bieffekt som jeg tenker meg det kanskje kan legges skyld på dersom man får problemer med filteret på en diesel bil som har fått montert annen uoriginal eksos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vil ikke tro det er hovedfunksjonen, man ønsker vel normalt ikke å holde tempen høy på en bensinbil, men på en diesel kan jo det være en bieffekt som jeg tenker meg det kanskje kan legges skyld på dersom man får problemer med filteret på en diesel bil som har fått montert annen uoriginal eksos...

Har snakket litt med han eg bestilte eksosen med, og dei seier at deres eksos er godkjent og testet av bmw og vil bli sendt med TUV papir som tilfredstiller EU grav ved eventuell EU kontroll/service om noen skulle være pirkette..

Eksos ventilen som er der opprinnelig på orginal ekosen vil ikkje bli brukt videre da den er der kun for å dempe lyd ved oppstart og ved bestemte turtall i bestemt gir.. En vil ikkje få feilkode ved å koble denne ifrå og har ingenting med tempertatur og gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...