RemyNG Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Hei Har nettopp hentet meg en ny bil. Og der er det bygd anlegg samt satt Hualingan spiller på i bilen. La ikke merke til før jeg kom hjem at jeg kun har lyd på venstre side av bilen og ikke på høyre. Det står egen forsterker på høytalerene til bilen og har prøvd meg fram på den uten hell, samtidig som jeg har prøvd litt på selve spilleren. Før jeg begir meg ut på noe nytt noe tenkte jeg det var greit å spøre her. Er helt grønn på det med anlegg. Noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 sjekket kontakten på høytaleren da ? evt om den er sprengt, mål om de kommer strøm ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 Skal ta og få gjort dette, Men det er vel komponent sett foran som er standard er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 La merke til idag når jeg stilte på lyden på orginale telefonen så får jeg lyd fra høyttaleren men ikke fra spilleren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå