Gå til innhold

bilder fra "840loaded"

Anbefalte innlegg

Denne har jeg ikke sett før! Rå vogn :wink:

Takk for det.

Har hatt den siden 2005 , importerte den selv :wink:

Gjort mye med den oppgjennom tidene, blant annet : skiftet diff fra 2,93 til 3,91LSD. Montert presse fra Ess. Byttet fra automat til 6 trinns manuell. og diverse som bygget om stf. framme og bak, lakk, bremser, senk, bilstein dempere, 4 sett med felger har det blitt etterhvert :)

men har vel vert litt slapp å ikke lagt ut så mye bilder av den på bimmers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine detaljer! Tøff tårnstiver :wink: Var strøkent her og ser jeg, likte det hvite

Takk igjen :)

Tårnavstiveren kommer fra USA, ikke mange som lager det til 8 serien...

Det hvite er den samme perlehvite som på bilen , men i matt utførelse. Jeg synes det ser mer "orginalt" ut med matt under pansere istedenfor blank :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med V8 og ESS presse :D Godt du byttet ut automaten, den fortjente 6trinns manuell med den motoren der :D

Er vel blitt ganske så populært med presse på desse motorene etterhvert :wink:

Og bygge om til manuell i denne er ikke helt som i den populære e34, ekstremt sjelden med manuell i 840, veldig vanskelig og få tak i brukte deler som passer,det er jo mye deler som skal på plass utenom girkassen, så da måtte jeg kjøpe det meste nytt..

men gøy når det er kommet på plass då :)

5jbbwi5haoqkh7d5kigl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig :wink:

Vanskelig få tak i deler,upgrades, styling osv i norge eller? Er vel ikke mange 8`ere i dette land...?

Ja vanskelig og vanskelig... du må lete mer på nett i forhold til e30-e36-e46 osv.

Front "fanger" er fra MK Motorsport i Tyskland.

Bakrutesenker er fra Zeemax i England.

Hadde sideskjørt som var kjøpt i Sverige, men de er nå fjernet..

På norske nettsider er det stort sett ingenting utenom orginale deler og finne.

Tror det er 5 eller 7 stk 840 i Norge, huske ikke helt.. om noen av de er med manuell vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Enig :wink:

Vanskelig få tak i deler,upgrades, styling osv i norge eller? Er vel ikke mange 8`ere i dette land...?

Tror det er 5 eller 7 stk 840 i Norge, huske ikke helt.. om noen av de er med manuell vet jeg ikke..

11stykk 840 i Norge ( to av dem er 4,4l ) men ingen har manuellgir så din er den eneste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...