rub1he Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Som andre har gitt uttrykk for så er vel ikke COR felgene noen slager.Hvilket budsjett har du, for HRE/ADV.1 er i en annen prisklasse i forhold til Vossen. Og jeg har lest litt for mye negativt om ADV.1 til å vurdere de. Hvorfor ikke Hartge classic2 felger? De er vel ikke smidde, i såfall så synes jeg de er for dyre. Har vell egentlig ikke satt meg i noen spesiell prisklasse. ADV1 er dyrt, det har jeg funnet ut, for å si det sånn! Driver å undersøker litt rundt omkring for å se hvor mye jeg kan få presset ned prisen. Har ikke akuratt "lyst" til å bruke 50 - 60000 på felger. ADV1 har en del concave felger som ser bra ut. Men er jo ikke sånn at jeg må ha av disse. Sliter med å finne noen som leverer noe tilsvarende utsende og muligheter, til en billigere penge. Vossen har ikke det helt store utvalget på concave felger, hvertfall ikke som jeg har funnet. Forslag til merke, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rub1he Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 ADV.1 har laget en photoshop for meg, med ADV05MV2 felger. Dette er med Gunmetal-farge. De kunne desverre ikke lage photoshop med Mattsvarte kryss, og chrome sorte vinduer (utsiden / rundt eikene).. Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Passet de hjula veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå