Hansh Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Hei, Noen her i Bergensområdet som driver med lakkering eller kan anbefale noen for lakkering av 4 stk. 19" 5-eikers felger (style 230)? Er svarte i dag og vil ha de sølv hvis noen kan hjelpe meg! Hadde egentlig avtale med en bekjent om lakkering da jeg kjøpte de, men hun hadde plutselig ikke tid, og jeg er lei av at det ser ut som jeg kjører batmobil på sommerstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Er det noen skader på de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Noen små skrap hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Ingen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Bergen Eloksal pulverlakkerte noen 19" CSL Replica for meg for 1mnd siden. 2500 inkl moms. Da tok de hele felgen. Usikker på om jeg fikk vennerabatt eller ikke. Du må presisere at du ikke vil ha lakk på kontaktflate mot navet, og sikkert ikke på utsiden av tønnen heller. Bergen Eloksal sandblåser ikke, og det bør kanskje gjøres først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Takk for tipset, høres ikke dumt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå