Gå til innhold

BMW e39 LowRider, dukker den oppigjen her tro?

Share

Anbefalte innlegg

Gøy og høre :)

Liten bilde update fra Motorfestival Stryn

På utstilling:

wbiqt7f9tmzdycozzj9h.jpg

Litt kveldsråning:

0m1yg7q44b3fqvmr87wp.jpg

litt vasking må til :)

0bwk5lqzcsyr1qc31l94.jpg

Så en liten pitstop på Hellesylt på vei hjem søndag, liten fotoshoot med en kompis sin e60 525i. En av norges kansje fineste e60:

6ihfp5coyy29i0q75hx7.jpg

syl5scls2qlg5mpynmd9.jpg

tbh7vxm22qiwqb3indth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser veldig bra ut det her, får litt lyst og bytte ut e38en med e39 når jeg ser bildene av din!

Men jeg må jo si at den e38'n din e fet da! Digger utseendet på dem, spessielt med senk å noen fete felger! Angrer litt på at jeg ikke kjøpte meg det istede.. Men nå får vi gjøre ferdi denne først så ser vi hva det blir til neste, går treigt framover side. Jeg må begynne å tenke på og spare litt penger til skolegang :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle vi ligge rimelig bra ann når det gjelder morgendagens BMW treff på Bud. Fått bytta Hardy kobling, girkasse fester, å olje på motoren. Så da regner vi med og få en heftig dag på GS imorgen med mye fete bimmers! :)

Stemningsbilde
3b3pcdppwsbes883jxbd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var så godt igang med poleringa kunne jeg like så godt fortsette med bilen. Da var det høgden som skulle gjerast noke med, å det var en h*lvettes prosess... Måtte kjøre på planker for og få ene jekken under, jekket opp der for og få enda en jekk under bak for så og få bilen ifra bakken :P

Måtte bygge opp enda mer for og få jekkene utigjen :lol:

y3rvhi3d91sy6zkjp5la.jpg

vgl9b2v26hczglb1o6n8.jpg

nl1dzf4jxfvxqck1pjx6.jpg

gb0qtvxvr1s0cenx1rnd.jpg

yhuke6kkh07cr2nxkszo.jpg

Lurer på og få meg tak i noe 18" felger, så viss noen har noen kule og bra felger som kansje vil bytte i dem som står på her nå så skrik ut! :) Går ikke lavere på 19" å skulle så gjerne hatt litt til for og sette prikken over i'en :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, forandrer seg jo litt! Men det går treigt... Siden jeg skal begynne på skole igjen neste år så må en nesten prøve og stue bort litt penger å.(selv om det er lettere sakt enn gjort :s) men det går jo heldigvis rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...