invertical Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Har du front lyktene enda? har lyst på di=) 800?
Amras Skrevet April 6, 2013 Skrevet April 6, 2013 Hei;) åssen interiør er det i den?trenger nemli sportsete på førerside i lys brun;) umulig å få tak i,så er optimist å spør deg;)
Margeir Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 ikke sportsstoler i min, og setene skal jeg bruke selv Og speilene virker ikke
Stalin Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 men funker justeringen på de? og hva ønsker du for de? Det venstre speilet på samboern sin er helt knust i dekselet, ser så dumt ut og kjøre med teip og plastpose over
Madmax1100 Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Har du den radio delen, den med info om kanal osv, har masse pixelfeil på min, og evt de sorte nyrene,pris?
Margeir Skrevet April 7, 2013 Forfatter Skrevet April 7, 2013 Justeringen virker ikke og speilet på venstre side er veldig dårlig. Min radio del virker og uten pixelfeil 1000 lapp eller bud, nyrene er solgt
Stalin Skrevet April 7, 2013 Skrevet April 7, 2013 Vet du om det er muligheter for og ta av dekslene då? for speilet har jeg jo, men all plastikken er knust så er en pose over for og beskytte elektronikken mot regn og vann osv.
Margeir Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Vet du om det er muligheter for og ta av dekslene då? for speilet har jeg jo, men all plastikken er knust så er en pose over for og beskytte elektronikken mot regn og vann osv. Ska se hva jeg får til
fearcradle Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Hei. Har du frontlykter hvite sideblinklys og baklykter med hvite blinklys?? Pris på allt eventuelt?
Madmax1100 Skrevet April 8, 2013 Skrevet April 8, 2013 Justeringen virker ikke og speilet på venstre side er veldig dårlig.Min radio del virker og uten pixelfeil 1000 lapp eller bud, nyrene er solgt Er den lik denne:
Margeir Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Hei. Har du frontlykter hvite sideblinklys og baklykter med hvite blinklys?? Pris på allt eventuelt? Baklyktene er solgt, men har frontlyktene med hviteblinklys
Margeir Skrevet April 8, 2013 Forfatter Skrevet April 8, 2013 Justeringen virker ikke og speilet på venstre side er veldig dårlig.Min radio del virker og uten pixelfeil 1000 lapp eller bud, nyrene er solgt Er den lik denne: [ Bilde ] Nei den er sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå