Gå til innhold

Ny sub i original basskasse e39 touring

Anbefalte innlegg

står vel gjerne ett 5.25" element i den originale kassa, så det er i grunn ikke noe vits å bytte det ut. Kommer aldri til å få noe særlig med basstrykk fra ett så lite element.

Men jeg har sett flere som bygger en 8" sub i en liten kasse som får plass der den originale står, vurderer å gjøre dette selv. det blir jo helt skjult, så original look beholdes jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk 4", og det er ikke vits i å legge arbeid i å bytte ut den og bruke plastikkassa.. Da er det bedre å bruke en 8" som krever en liten kasse som du kan bruke i sidepanelet over batteri :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subben er lokalisert inni plastkassen som "henger" over batteriet.

Har koblet opp Dynavin spiller i bilen, og da fikk jeg ikke liv i subben. Måtte strekke opp ny signalkabler, monterte inn en forsterker. Da ble det lyd.

Lydbildet ble bedre når jeg fikk liv i den igjen, kjørte en stund uten. Men noe ekstrem bass ble det jo ikke, derfor lurer jeg på å sette inn en sub i slim utgave for å få litt mere bass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på å hive ut det originale subelementet, og bruke kassen. Men tror jeg må ha en slim sub, siden det ikke er så dyp.

Skal alltids greie å få trøkt noe inni der...

Er ikke verdt å gjøre det. Blir ikke bra resultat av det.. Flere som har gjort det i utlandet og blitt skuffa..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh er det den ja. Den har jeg visstnok. Trodde det var noe annet. Men jeg har altså Dynavin så er sikker derfor jeg ikke hører noe fra den..

Så jeg må altså strekke opp ny signal kabel og legge opp ny forsterker til den ? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...