E30TurboTouring Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Hei, vurderer å importere skadet e46 m3 fra usa via copart.com. Noen her som har kjøpt bil fra de eller lignende firma og har erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 har kjøpt 2 stk der med varierende hell. første var jeg forberedt på at var smelt skikkelig. den andre var previous repair, den var bare satt på nye skjermer men krøllet under. dette ble jeg først obs på når jeg skulle selge bilen videre så jeg tapte litt på den. men den røde m3n jeg har som banebil kjøpte jeg der for noen år tilbake og den fungerer fremdeles feilfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Takk for svar Ser på siden deres at det ikke er mulig å betale bilene med paypal, er det uproblematisk med bankoverføring? Ang frakt, ordner de alt for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 pleier å bruke Thorleif i TS service til å ta seg av alt som er med frakt ol. han tar 1000$ for å fikse alt for deg. han fikset frakten for e92 m3'n jeg nettop kjøpte på ebay, han har også forhandler status på coparts og erfaring med den siden så han kan forkalre alt for deg oppigjennom. tsservice99@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Takk, sender han en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå