Slammed Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 E39 Karrosseri selges, hadde tenkt å bruke som banebil. Gjort mye jobb, og er montert shadowline dører, nytt carbon panser osv. Bilen er 523 manuell, bmw 6'er passer rett nedi. Bilen er strippet, bare utvendige karr deler, ink carbon panser.. ingen motor, gir, bremser drivverk osv. Men seff forstilling/bakstilling.. Alt er rustfritt, og karrosseri er i bra stand, fint utgangspunkt. Bur er bygget av en meget flink burbygger fra Auli. 6 innfestninger, kryss bak, dobble dørstrevere, bokser til innfestning av bur foran. Godkjent for drifting og racing. Selges som den står nå, som beskrevet, 13000kr, gi gjerne bud.. Kan også byttes i skyline r32 gtr deler, felger eller annet kult. 540 324mm bremser, 540 210mm diff, 540 stikkaksler, 5 mellomaksel kan følge med mot tillegg av pris. Passer bolt on. Gammelt bilde, viser buret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre m5 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 selge bare panseret eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fauk001 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 hvor i lande? mobil nr? mvh raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 hvor i lande? mobil nr? mvh raymond hvis rørbygger er fra auli (nå er det godt mulig det er flere "auli" i landet her men). men auli jeg veit om ligger ved rånåsfoss ca 20 min fra gardemoen eller 40 min fra oslo men ser tråd er ganske gammal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fauk001 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Eg er muligens intresert? Ring 46963683 vis du vil ha den solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå