Gå til innhold

Alpine IVA-511R + E39

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en Alpine-511R spiller som jeg vil montere i min bmw. Mens jeg drev og fiklet sammen ledningene og skulle til å skli spilleren inn på plass sa det stopp. Den gikk ikke helt inn. så jeg sammenlignet den orginale CD-spilleren den nye enheten. Det viste seg at den orginale spilleren var litt kortere. Det ser heller ut som at spilleren vil skli på plass og låse seg fast i den orginale monteringsbrakketen(den som holder spilleren på plass).

Noen som har noen tips?

Det er jo også veeeldig lite plass til overs for ledninger og slik. Noen tips der? teipe sammen ledningene for at det tar minst plass?

Har ny monteringsramme for 1 Din spiller, iso-overgang. Har koblet opp spilleren og den spiller veldig bra. Prøvde å søke inn radiokaneler på FM og fikk bare inn radiototen. Det er sikker fint med radiototen, men kunne godt tenke meg å høre på noe annet også :D

Takker for all hjelp jeg måtte få :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en tilsvarende spiller i en e46 og det var ett mareritt å få på plass kablene baki der, bruk en dose tolmodighet og regn med blodige hender før du er ferdig! Mener å huske det var tomrom på høyre side der man kan lure en del kabler neddi. Anngående at du ikke får den helt inn så skal vel spilleren stikke litt utenom braketten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...