Nytern Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Som topic sier, litt diesellukt i kupéen gjorde at jeg romsterte litt rundt i motorrommet. Fant faktisk 3! hjemløse slanger underveis. Hvor skal dem, evt hvilken funksjon har dem? Den ene er forøvrig blenda.. Samme slange som dukker opp igjen og går inn på noe?! litt til høyre i bildet. Snål blenda vakumslange, hvor skal du? Må innrømme at dette er rimelig flaut, men dette er min første dieselbil. Jeg skjønner lite Tenkte rense egr i dag, ser folk prater om å putte en mynt i rør fra manifold. Noen norske mynter som passer fint her? Evt andre ting man lett har tilgjengelig? Skal jeg fjerne vakum til egr samtidig, eller skal jeg la denne slangen være?
Nytern Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Jeg prøvde å putte vakumslange fra nest siste bilde inn på dingsen med en slangestubb stikkende ut på siste bildet.. Ingen forskjell. Jada, skillsa er på topp Ifølge boka skal bilen gjøre 0-100 på 14.4? sekunder. Min gjør 0-100 på 42sek. Turbo er byttet for etpar år siden, men jeg føler egentlig at jeg kjører NA-bil. Effektkurva er helt jevn for så å dabbe av litt opp i registeret. Hadde vært utrolig praktisk å klare holde mer enn 120km/t mtp europaturen denne bilen skal legge ut på i Mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå