arsenal1992 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 hei bytta demperne i dag på min 325i 1992 e36 fordi de va gåen å trodde det var de som lagde ulyd.. men da demperne var byttet så skulle jeg bare en liten tur å under pådrag vart det ennå en h*******s ulyd. hørs ut som metall mot metall men har ingen anelse... noen som har peiling på ka det kan være før nokka ? takker på forrhånd for svar
arsenal1992 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Aroid skrev: Dunkelyd eller noe annet? høres meire ut som skraping. men det e bre under gasspådrag å i hompa
Kolstad Jr. Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Knekte fester i hjulopphenget? Vanlig problem på E36, høres som oftest når man girer, under pådrag.
arsenal1992 Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Skrevet Mars 30, 2013 turbowrx skrev: Knekte fester i hjulopphenget? Vanlig problem på E36, høres som oftest når man girer, under pådrag. Kor de festan eå kordan kan det fikses?
Kolstad Jr. Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da..
arsenal1992 Skrevet April 11, 2013 Forfatter Skrevet April 11, 2013 turbowrx skrev: Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da.. ja har nokk vert mange som kunne gaidet meg på rett spor men men har nu funne synderen så det e jo positivt... det som eg ikkje likt va at det va bærebrua....
glue Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 lofotens325 skrev: turbowrx skrev: Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da.. ja har nokk vert mange som kunne gaidet meg på rett spor men men har nu funne synderen så det e jo positivt... det som eg ikkje likt va at det va bærebrua.... Foring da kanskje? spør du meg var den feilen en lettelse! enkelt å bytte foringer i bakstillingen på disse
arsenal1992 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 glue skrev: lofotens325 skrev: turbowrx skrev: Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da.. ja har nokk vert mange som kunne gaidet meg på rett spor men men har nu funne synderen så det e jo positivt... det som eg ikkje likt va at det va bærebrua.... Foring da kanskje? spør du meg var den feilen en lettelse! enkelt å bytte foringer i bakstillingen på disse joda va ikkje så galle å bytte glad jeg hadde delebil så det va en smal sak å bytte men de boltene satt j****g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå