Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei bytta demperne i dag på min 325i 1992 e36 fordi de va gåen å trodde det var de som lagde ulyd.. men da demperne var byttet så skulle jeg bare en liten tur å under pådrag vart det ennå en h*******s ulyd. hørs ut som metall mot metall men har ingen anelse...

noen som har peiling på ka det kan være før nokka ?

takker på forrhånd for svar [-o<:applause:

• 2 weeks later...
Skrevet
  turbowrx skrev:
Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da..

ja har nokk vert mange som kunne gaidet meg på rett spor men men :D

har nu funne synderen så det e jo positivt... det som eg ikkje likt va at det va bærebrua....

Skrevet
  lofotens325 skrev:
  turbowrx skrev:
Usikker på det, men regner med mange her på forumet kan svare deg ! Hvis de leser dette da..

har nu funne synderen så det e jo positivt... det som eg ikkje likt va at det va bærebrua....

Foring da kanskje?

spør du meg var den feilen en lettelse! enkelt å bytte foringer i bakstillingen på disse ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
  glue skrev:
  lofotens325 skrev:
  turbowrx skrev:

Foring da kanskje?

spør du meg var den feilen en lettelse! enkelt å bytte foringer i bakstillingen på disse ;)

joda va ikkje så galle å bytte :) glad jeg hadde delebil så det va en smal sak å bytte :D men de boltene satt j****g :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...