Hannesv Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Igår kveld ble jeg en stolt eier av en BMW E46 3 18i. Det er selvfølgelig en del småtjafs som må fiksest, men ikke av den alvorlige sorten. Ting som skal gjørest 2013: - Ny framfanger - steinsprut i frontrute må fiksest - mulig lekasje V.F (tror det er ventilen) - Airbag lampe lyser - Noe rust her og der - Vindusheis førerside - Nye sommerdekk - Grøftelys - Stille inn camber H.F - Ny girkule - Bytte toppdeksel pakning - Ta en Service - Fikse baklyktene (er matte og gulaktige.) Lista blir nok lengre med tiden, bare å komme med tips
Thundercoil Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Gratulerer med ny bil, og velkommen til forumet Blir kjekt å følge med på fremgangen.
Joachim S Hamar Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Fin bil, ser du skal ha ny fanger, jeg har en strøken original en til salgs . Men du skal vel sikkert ha m tech 2?
Hannesv Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Tusen takk folkens! Gleder meg mye selv til å se framgangen:) tanken var enten m3 eller m tech 2 fanger, har ikke bestemt meg..
Hannesv Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 På tide med en liten oppdatering! Har egentlig ikke gjort så mye med bilen siden da annet enn ny frontrute, ny braket til dynamo, og oljelekasja mellom oljefilter og blokka er tetta, men nå hagler det inn deler! Det som er prioritert er såklart slitedelene, har liggende nye bremser bak (+bremsebånd), nye plugger, ny abs føler bak og ny viftereim som skal på. Skal straks begynne på et prosjekt inne i bilen! nemmelig å montere helskjerm inne i bilen, aldri gjort noe lignende før, så det kan bli spennende.. en Kenwood DDX6021BT spiller Venter fortsatt på en vindusheis i posten, så det er værtfall nok å gjøre i ferien ... har nå fått ett problem med høytaler høyre side framme, skurrer og faller helt bort (av og til spiller det normalt) skal se nærmere på saken snart, regner med det er ledningbrudd mellom døra å "bilen".
Hannesv Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Heisann:) Nå har jeg fått gjort litt mer med bilen siden jeg har ferie. Skulle egentlig bytte begge stab.stag, men siden jeg har senkesett ble det bestillt feil.. slikt skjer:p Men har iværtfall fått bytta vindusheisa på førerdør, pluss nye xenonlykter framme i slutten av mnd'en blir det montering av mediespiller, stay tuned;)
Hannesv Skrevet August 2, 2013 Forfatter Skrevet August 2, 2013 Da er dagen for demontering kommet! Er Akkurat ferdig, og er ganske glad for det.. Hadde store problem med å ta ut de justerbare luftutgangene rett over cdspilleren.. Grusomme klips i nedkant!! :@ Men nok om det, skulle egentlig legge ut bilder, men får heller ta det senere når jeg har pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå