rog_lun Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Spennende Den M performance leppa koster 5600,- veil. Og til kompispris? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Spennende Den M performance leppa koster 5600,- veil. Og til kompispris? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkers Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 BMWBølla; har du fått noe leveringsdato enda? Spent på resultatet. Jeg må vente ca 5 uker grunnet rest hos leverandør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Får forhåpentligvis montert nå uka som kommer, jeg håper Du hadde bestilt orginal M Performance, hele eksosen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkers Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Ja, bestile M Performance Exahust system, så da byttes det fra bakasklingen og bakover. Synes jo at catback også hørtes bra ut, men forhåpentligvis blir lyden god! Spesielt ser jeg frem til M logo på begge endestussene Forventer både bilde og lydklipp når ditt er klart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Fikk beskjed istad om at delen er ankommet, da blir magnaflow catback eksos montert førstkommende fredag! Krysser fingra for at det funker bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkers Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Fett! En smule misunnelig, kjenner jeg... Men fikk høre at mitt anlegg kunne komme uke 18, og det var bedre enn først fryktet Du har fått deg diffusoren også da, eller? Var den i samme farge som den opprinnelige? Min har en mørk gråfarge. Alle har vel den, og håper det er samme på 328i. Har du forresten sett på den andre tråden jeg har her om trøbbel med Bluetooth og iphone4? Vært interessant å hørt om du har samme symptomene med anlegget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Gleder meg, men også veldig spent på lydnivå... Håper på litt dypere og tøffere lyd, men samtidig ikke plagsomt for kone og barn... Diffuser er kommet, gikk fort. Den er samme farge som levert fra fabrikk, litt blank mørk grå. Ikke hatt noe spes trøbbel med iphone (5) og bluetooth, litt kort hva gjelder det..? Kan også se tråden din selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Eksos på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Eksos på ? +1 Få lagt ut video snutt med god lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Eksos på ? +1 Få lagt ut video snutt med god lyd EKSOS PÅ!!! Video er filmet, før og etter, og blir lagt ut om jeg får det til... Lyden er grisetøff! Og utseende er helt som jeg håpet på! Superfornøyd med jobben til Bilens Eksosanlegg Et par kjappe mobilbilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rog_lun Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Eksos på ? +1 Få lagt ut video snutt med god lyd EKSOS PÅ!!! Video er filmet, før og etter, og blir lagt ut om jeg får det til... Lyden er grisetøff! Og utseende er helt som jeg håpet på! Superfornøyd med jobben til Bilens Eksosanlegg Et par kjappe mobilbilder... [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkers Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Detta så bra ut!! Veldig spent på lyden... Og godt å høre at gutta gjorde en bra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Bjustveit Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Dette ser veldig bra ut, nå er det bare lyden som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smikkers Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 M eksosen er også på nå Ikke fått hørt/kjørt så mye med den enda, men jeg hører den er der! Spent på hvordan lyden utvikler seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå