the-racer Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Hei. Jeg har en BMW e30 og har lurt litt på om jeg skulle bygge s50b32 i den men har nå fått litt interesse av å bygge s38b38 i den istede. Jeg har sett på guiden for m50b25 i e30 og har forstått og selv sett at det er ikke noe vanskelig å bygge S50b32. Men jeg lurer på om det er noen har som har bygd s38b38 i e30 her? Eventuelt en guide her inne på bimmers? Jeg er veldig interessert i tips og råd så her er det bare å slenge ut formeninger og erfaringer. Jeg har vært med å bygge s50b32 før så vet at dette krever tid og en del ombygging. Tusen takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Krever nok mer ombygging for s38 i e30. Jeg har det i min, men jeg kjøpte den ferdig ombygd! Må vertfall space ned travers litt. 20 mm tror jeg. Bruker også e28 m5 termostathus og radiator. Dette er litt dyre deler å kjøpe. ellers må vell mixe å trikse litt med mellomaskel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå